Pimpin hajut

  • Viestiketjun aloittaja Pipari
  • Ensimmäinen viesti
höh
En ole kuules niitä kauheesti haistellut enkä vertaillut ... tytöiltähän tämän kyselit. Jos sulla haiskahtaa, niin mee lääkäriin äläkä täällä typeriä kysele.
 
näin on: lle
Hajut tuntuvat toisenlaisilta toisen nenään kuin toisen

se on sitä kemiaa..

Pesemötön munakin haisee kuumana päivänä voimakkaammin.

Nyt haju haittoja torjumaan..
 
näin on
Nyt ei ollut puhe pesemättömästä munasta, eikä pimpistä..jokaisella ihmisellä on ominaistuoksunsa, esim. oman puolisoni löytäisin tuoksun perusteella mistä sakista vaan silmät kiinni, ja olen huomannut että tummat (neekerit) tuoksuvat ""erilaiselta"", puhtaanakin.
 
heh heh
Edelliselle huomauttaisin, että nyt oli kyseessä nuorten naisten pimslooran tuoksut/ hajut ?. Minä puolestani toivon, etten löytäisi puolisoani silmät kiinni ihmisjoukosta pelkän pimpin hajun perusteella.... olkoonkin kuinka ominaista hänelle sen tuoksu ....
 
hajuista
Se ominaistuoksu ei myöskään ole ihonväristä kiinni vaan nimenomaan ravinnosta eli voisi sanoa, että tuoksut sille mitä syöt. Esim. aasialaisten mielestä kaukaasialaiset (eli me ""valkoiset"") tuoksumme härskiintyneelle rasvalle. Ihan kuten meistäkin esim. monet intialaiset tuoksuvat currylle jne.

Samoin ""maussa"". Miesten ""nesteissä"" maistuu heidän ruokavalio ja ehkäpä näin on naisillakin (en tosin ole noita jälkimmäisiä maistellut) ;)

Ja tuosta naisten alapään hajuista: vaikka olisikin puhdas pimppi, niin jos on vaikka hiivaa tms. tulehdus niin silloin voi puhdaskin alapää vähän tuoksahtaa voimakkaammalle. Tosin en ole kyllä nuuskutellut edes kenenkään tulehdusrasiaa, mutta näin olen jostain lukenut :D

 
itse
Sanokaapas tytöt, onko nuoren naisen pimpissä voimakkaammat tuoksut. Tarkoitan ihan oikeasti, eikä mitään viikon takaisen pesemätömän.

Kyllä siihen vaikuttaa ravinto. Kierron tilanne, ainakin oma haju muuttuu jännän makeahkolle

kierron keskivaiheella .Itse liitän nuo hajut siis kiertoon lähinnä. v_oimakkaasti aineenvaihdunta ihminen taatusti tuoksuu enempi kuin kuiva ihminen joka ei edes hikoa.

Kai siitä se kuiva korppu nimityskin tulee..
 
Viimeksi muokattu:
vieras123
kyllä. jos on vahva aineen vaihdunta ja mausteinen ruokavalio, varmasti tuoksuu. toki hormoonit vaikuttavat ja huomaan että myös miehet joskus aistivat naisen hormooni kierron. ja sen haistaa ihan mistä vaan iholta, ei pelkästään pimpistä..?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja höh;6182136:
En ole kuules niitä kauheesti haistellut enkä vertaillut ... tytöiltähän tämän kyselit. Jos sulla haiskahtaa, niin mee lääkäriin äläkä täällä typeriä kysele.

Nii toi on iha typerää tollasta kysyy mee kysyy lääkäriltä saat sekopäiden täys hoijon
 
pillufani
Juuri pesty puhdas pimppa tuoksuu ja maistuu piparikakulle, ehkä nuoremmalla naisella selvemmin erottuu, siitä kai se nimikin pipari tulee. Vasta sitten kun hetken hellii suulla ja sormilla omistajan "ominaistuoksu" tulee voimakkaammin esille. Kerroin tämän kokeneen maistelijan pitkäaikaisella kokemuksella NAM :)
 

Yhteistyössä