Onko kukaan tilannut lähiaikoina Pingpong.onlinesta vaunuja tai muita tarvikkeita? Me tilattiin joulukuun lopussa Teutonian vaunut ja Maxi Cosin turvakaukalo, eikä Pingpongilta ole kuulunut mitään sen jälkeen. Laitoin sähköpostia sinne muutaman päivä sitten, että milloin tilaukseni saapuu, mutta en ole saanut mitään vastausta. Nyt löysin nettisivuilta tilauksestani tiedon, että vaunut tulevat vasta helmikuun lopussa ja turvakaukalo vasta maaliskuun lopussa!!
Meillä on laskettu aikakin jo maaliskuun lopussa, joten ei ole todellakaan kivaa odotella kaukaloa ja saattaa käydä niin, että se ei edes ehdi ennen kuin vauva syntyy ellei mene yli lasketun ajan. Minusta tosi törkeätä, että eivät ole ilmoittaneet meille mitään, että tilauksessa kestää noin kauan ja eivät edes vastaa sähköpostiin.
Täytyy yrittää soittaa sinne joku päivä ja kysellä lisätietoja. Eiväthän he voi olettaa, että ihmiset tilaavat tarvikkeet heti tyyliin plussatestin jälkeen, minusta kolmen kuukauden toimitusaika yhdestä kaukalosta on todella paljon, kun sivuilla kuitenkin puhutaan kahdesta-neljästä viikosta! Olen tähän asti lukenut vain positiivisia kommentteja Pingpongista kuinka tilaukset ovat tulleet nopeasti jne.
Onko muilla ollut ongelmia eli onko Pingpongilla jotain isompaa häikkää vai oletteko saaneet tilauksenne nopeammin? Miten kauan itse kuljetus kestää eli montako päivää kuluu siihen, että saa tuotteen kotiin, osaako kukaan sanoa?
Onko muilla ollut ongelmia eli onko Pingpongilla jotain isompaa häikkää vai oletteko saaneet tilauksenne nopeammin? Miten kauan itse kuljetus kestää eli montako päivää kuluu siihen, että saa tuotteen kotiin, osaako kukaan sanoa?