Pinja? Millaisia mielikuvia Pinjoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskausvk16
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä helvetti siinä on, että jos joku on raskaana tai muuten vain pitäisi hänen keksiä nimi, niin tulee tänne kyselemään?
Eikö ihmiset enää osaa itse keksiä perheen sisällä nimeä???
Lapsi kysyy; Äiti, miten keksit nimeni?
Äiti: En mä keksinykkää, kysyin 2+:laisilta.
Lapsi: Ilmankos kuulostaa tyhmältä tää nimi!

En ole kuullut kuin kahdesta Pinjasta. Kumpikin on hukkunut. Toinen oli ihan pieni, jotain 5v joka putos koskeen, ja toinen teini joka hukku kännissä.

En uskaltaisi antaa lapselle nimeksi Pinjaa, koen sen vähän epäonnennimeksi :D

En ole kuullut kuin kahdesta Pinjasta. Kumpikin on hukkunut. Toinen oli ihan pieni, jotain 5v joka putos koskeen, ja toinen teini joka hukku kännissä.

En uskaltaisi antaa lapselle nimeksi Pinjaa, koen sen vähän epäonnennimeksi :D

Whoaa, pakko nostaa. Minusta tää on jo aika creepyä, mutta luin just facesta että TAAS yksi nuori Pinja-tyttö on kuollut tapaturmaisesti.
Ei kahta ilman kolmatta näköjään :(

[QUOTE="vieras";24861120]Pinja kuulostaa pirteän ja ehkä ärsyttävyyteen asti touhuilevan ja höpöttävän tytön nimeltä :)[/QUOTE]

Tää kuulostaa ihan meidän Pinjalta,just tollanen se on :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24861059:
Mikä helvetti siinä on, että jos joku on raskaana tai muuten vain pitäisi hänen keksiä nimi, niin tulee tänne kyselemään?
Eikö ihmiset enää osaa itse keksiä perheen sisällä nimeä???
Lapsi kysyy; Äiti, miten keksit nimeni?
Äiti: En mä keksinykkää, kysyin 2+:laisilta.
Lapsi: Ilmankos kuulostaa tyhmältä tää nimi!

:headwall: itse sain ainakin täältä hyviä nimiehdotuksia vauvalleni.. miten helvetissä se siulta on pois, jos ei muuten löydä kivaa nimeä & päättää kysäistä kaksplussalta?

On 2,5v Pinja tyttö joka on erittäin aktiivinen ja vahvatahtoinen tyttönen. Pieni, siro ja kaunis myös. Eli omat ajatukset tuosta nimestä on oikein positiiviset ja olivat jo myös ennen kuin annettiin nimi tyttärellemme.

Mä näin edellisyönä unta että synnytin ruskeasilmäisen peikkotukkaisen tytön ja ihan itsestäänselvänä annoin hänelle nimeksi Pinja :D
Oikeesti nimi ei ole ihan mun lemppareita, sellainen perusnätti nimi eikä tule mitään negatiivista mieleen, ehkä vähän tylsä. Töissä olen tavannut paljon alle kouluikäisiä Pinjoja ja tiedän yhden itsenikin ikäisen Pinjan.

Uusimmat

Yhteistyössä