pino 13v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kersa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 15:18 kersa kirjoitti:
Raskaana olevat tai äidit?onko muita?? =)
Älä hei viitti.Ei mekään ihan noin tyhmiä olla,vaik nuorii äitei ollaankin.Tosi rasittavaa että jaksatte tulla tänne meitä pilkkaamaan,kun mitään pahaa ei olla teille tehty.

eiks oo hyvä!!mut mä oon raskaana!tää ei oo mitään pilkkaa...mut tosiasia on et oon itteni mielestä ainaki ihan kakara :D en mä nyt teitä muita tarkottanu haukkua,anteeksi vaan!aattelin vaa jos olis muitaki saman ikäsii....oon sit vissiin ainut suomen maassa :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 16:17 kersa kirjoitti:
eiks oo hyvä!!mut mä oon raskaana!tää ei oo mitään pilkkaa...mut tosiasia on et oon itteni mielestä ainaki ihan kakara :D en mä nyt teitä muita tarkottanu haukkua,anteeksi vaan!aattelin vaa jos olis muitaki saman ikäsii....oon sit vissiin ainut suomen maassa :wave:
Älä oikeasti viitti.Et sä mitään 13 vee oo.Taidat olla paljon vanhempi.Mutta kuten on jo nähty ette te olekkaan niin helkkarin kypsii kuin esitätte olevanne.Siis jotkut teistä.
Säälittävää tuollainen.Häpeäisin kyllä tosi paljon jos mun äiti olisit.....mieti itseäsi.

Joo olisit edes laitellu niit sitaatteja ja pilkkuja välillä vääriin paikkoihin nii olis voinu mennä jollekki läpi...Tääl kun monia vuosia vanhemmatkaan eivät vielä osaa niitä käyttää,niin täysin uskomatontahan on että 13v osaisi.Muuten ei mikään ihme että 13v olis raskaana,ainahan niit tärkykoteja löytyy joissa ei lasten perään katota,saavat juosta jakamassa jo reilu 10v iässä!Ja vielä tiedoksi et tääl alle 20v palstalla KAIKKI OIKEASTI ÄIDIT TAI ODOTTAVAT vetävät herneet nokkaansa pienimmästäkin epämukavasta sanasta jota vastaan tulee,eli sunkin olis kuulunu "riemastua" vastaanotosta.

Yhteistyössä