Pino hyville asioille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neljä-ilman-viidettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neljä-ilman-viidettä

Vieras
Kun nyt vaihteeksi on niin mahdottoman harmaa keli ja lisäksi ihmisillä tuppaa olla tapana purkaa niitä huonoja asioita (mikä ei tietysti ole huono asia), niin laitetaanko pino hyville asioille elämässä =)

Minulla on neljä ihanaa lasta ja maailman paras mies (sanomattahan on selvää, että ne lapsetkin on maailman parhaita ;) )

Minulla on katto pään päällä ja maha täynnä

Minulla on ystäviä ja kavereita

Minä asun maassa, jossa minulla on vapaus tehdä jotakuinkin kaikkea mitä haluan, eikä minua alisteta esim sen takia, että satun olemaan nainen

Paljon olisi varmaan muutakin, mutta tässä näin aluksi

Jatkakaa arvon palstalaiset =)

Olen tänä aamuna saanut tehtyä paljon asioita, kuten siivonnut ja kaksi koneellista astioita pessyt, eli olen itsestäni hyvin ylpeä :)

Aurinko näkyy pilkottavan taivaalla pilvien lomasta :)

Kerrankin on hyvä mieli, eikä murheet paina :)

Koulu on sujunut hyvin ja valmistumiseen ei olekaan enää kuin vuosi, tammikuussa alkaa siis koulutusohjelma.

Minulla on mies joka rakastaa minua kaikesta huolimatta vaikka minussa onkin varmaan kestämistä :D

Ystäviä ei paljoa ole, mutta olen onnellinen niistä hetkistä mitä heidän kanssaan saan viettää :heart:

No minä voin peesata myös sinun listaa =)

Arvelinkin jo, etteikö kukaan muu löydä hyviä asioita elämästään, vai eikö niitä haluta sanoa ääneen

Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
Kun nyt vaihteeksi on niin mahdottoman harmaa keli ja lisäksi ihmisillä tuppaa olla tapana purkaa niitä huonoja asioita (mikä ei tietysti ole huono asia), niin laitetaanko pino hyville asioille elämässä =)

Minulla on neljä ihanaa lasta ja maailman paras mies (sanomattahan on selvää, että ne lapsetkin on maailman parhaita ;) )

Minulla on katto pään päällä ja maha täynnä

Minulla on ystäviä ja kavereita

Minä asun maassa, jossa minulla on vapaus tehdä jotakuinkin kaikkea mitä haluan, eikä minua alisteta esim sen takia, että satun olemaan nainen

Paljon olisi varmaan muutakin, mutta tässä näin aluksi

Jatkakaa arvon palstalaiset =)

OK, nuo kaikki, paitsi lapsia vähemmän :)

Olemme kaikki terveitä.

Kotimme on rauhallisella alueella.

Meillä on ihania lemmikkejä.

Meillä on jokaisella mahdollisuus harrastaa meitä kiinnostavia juttuja.

Voin työskennellä kotoa käsin ja olla siten paikalla lapsia varten.

Ja aurinko tuli juuri esiin pilvien takaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Mut oikeesti, miten on mahdollista, että kun MINULLa on maailman ihanimmat lapset ja mies, niin miten TEILLÄKIN voi olla sellaiset????

=) ;)

Koska jokaisella meistä on oma pieni maailmamme =)

Niimpä =)

Maailmassa voi olla vain yksi maailman ihanin lapsi ja minulla on niitä neljä =) On Se vaan kummallista.

Mut oikeasti, tänä päivänä kuulee ja tapahtuu niin paljon kaikkea kamalaa, että tuntuu, ettei ihmiset enää uskalla kertoa niitä hyviä juttuja. Ja jos uskaltaakin, heti on joku kaatamassa kylmää vettä niskaan.

Minusta pitää saada olla onnellinen ja se ei tarkoita sitä, että kauheudet ei kosketa tai että onnellinen ihminen olisi jotenkin parempi. Eikä siihen onnellisuuteen kummoista oikeasti tarvita. Minä esimerkiksi olen äärimmäisen iloinen jos saan lukea viikonlopun lehden rauhassa aamukahvilla, kun aamutyöt tuvalla ja nevetalla on tehty. Tai että muksut kampeaa koulusta tullessaan kainaloon, vaikka ovatkin olevinaan välillä niin isoja jo =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scorpio Lady:
Mut oikeesti, miten on mahdollista, että kun MINULLa on maailman ihanimmat lapset ja mies, niin miten TEILLÄKIN voi olla sellaiset????

=) ;)

Koska jokaisella meistä on oma pieni maailmamme =)

Niimpä =)

Maailmassa voi olla vain yksi maailman ihanin lapsi ja minulla on niitä neljä =) On Se vaan kummallista.

Mut oikeasti, tänä päivänä kuulee ja tapahtuu niin paljon kaikkea kamalaa, että tuntuu, ettei ihmiset enää uskalla kertoa niitä hyviä juttuja. Ja jos uskaltaakin, heti on joku kaatamassa kylmää vettä niskaan.

Minusta pitää saada olla onnellinen ja se ei tarkoita sitä, että kauheudet ei kosketa tai että onnellinen ihminen olisi jotenkin parempi. Eikä siihen onnellisuuteen kummoista oikeasti tarvita. Minä esimerkiksi olen äärimmäisen iloinen jos saan lukea viikonlopun lehden rauhassa aamukahvilla, kun aamutyöt tuvalla ja nevetalla on tehty. Tai että muksut kampeaa koulusta tullessaan kainaloon, vaikka ovatkin olevinaan välillä niin isoja jo =)

Samaa mieltä. En ymmärrä, miksi vain jokin maailmaa suurempi asia voisi olla onnen aihe, aivan yhtä suuren onnen ja ilon hetken voi saada niin yksinkertaisistakin asioista.

Kuten just nyt tuosta auringosta, joka saa ruskaiset puut suorastaan hehkumaan. Tai siitä, miten kuopuksen kasvot loistavat leveässä hymyssä, kun hän saa ihan itse kiinni ulkotakin hankalahkon vetoketjun. Tai siitä, että saa kerrankin nukkua aamulla vähän pitempään. Tai just tuosta rauhallisesta kahvihetkestä sanomalehden ääressä.

Lapsena meillä kaikilla on kyky iloita yksinkertaisista asioista, mutta ikävä kyllä se on niitä kykyjä, jotka usein katoavat iän myötä. Onneksi lapset ovat esimerkillään muistuttaneet sen elävästi mieleen, ja nyt yritän muistaa sen joka päivä.

Just oli nuorimmaisen hoitotätin kanssa puhetta, kun muksu oli kesken päivän juossut halaamaan tätiä ja sanonut tykkäävänsä hänestä, että miten ihanaa on kun lapset ovat niin vilpittömiä.

Miksihän se muuttuu niin vaikeaksi myöhemmin?

-Ihana lapsi
-ystäviä
-maailman paras sisko
-ylihuolehtiva äiti (ehkei niin hyvä asia mutta laitan kuitenki)
-lämmin kotipesä
-terveys suht jotenkin tallella, ainakin pystyn kävelemään vielä ja pitelemään esineitä
-syksy

Yhteistyössä