Meillä ukkelin olis kuudex pitäny lähtee töihin..Nukkui pommiin, mutta ehti kuin ehtikin ajoissa töihin. Nousin siinä seitsemän aikaa itse ylös.Pojalla nousi aamusella taas kuume takas ja päätettiin sit olla sisällä koko päivä. Aamupalaa lapsille ja tyttö kymmenex mukilaan. Pyykinpesua, siivoilua, palstailua, satukirjoja, piirrettyjä, ruokaa.. Haettiin pojan kanssa tyttö mukilasta puol kahden aikaan ja alettiin tekee ruokaa vaihteex, tiskailee, ja vähän taas pyykkäilee.. Pyykit ulos kuivumaan ja poika livahti ulos sukkasiltaan, minä perässä kirmaillen.. Ukkeli soitti, että jää ylitöihin muutamax tunnix.. Viiden jälkee sit tuli ja muksut ihan väsyneitä ja halusivat suihkuun vilvottelemaan. Anoppi tuli kylään ja mittasin pojalta kuumeen joka pärähti 39.5 hengityskin kuulosti aika raskaalta.. Tyttö mummilaan ja pojan kanssa päivystykseen muutamax tunnix.. Lääkäri ei todennu ihmeempiä ja tyttö haettiin sit kotio ja tietenkin sillä oli migreeni liiasta valvomisesta. Oksensi paluumatkalla kotiin päin autoon ja kotipihaankin vielä, taisi mennä naapurin puolellekin. Hammaspesut lapsille ja yökkärit, kun ei iltapalakaan maistunut ja nukkumaan koko konkkaronkka. Minä vielä pyykit hain narulta ja huuhtelin oksennukset pihoilta ja peseskelin autoa, siivosin takapihan leluista ja etsiskelin tytön pyörää joka onnex löytykin. Kävin suihkussa ja tulin sohvalle syömään karkkia tietokone sylissä.. Elämää!! |O