Pinoutukaa taas yökköset ja vastatkaa

Minttuhirviö

Aktiivinen jäsen
29.11.2007
4 079
0
36
pariin kysymykseen..

Miksi et oo nukkumassa?
Monelta aamulla herätys?
Ootko yksin hereillä siellä?

Mä en oo nukkumassa koska tyttö hihkuu tuolla sängyssä niinku ei aikois ikinä nukahtaa. Heräs tuossa puolen yön pintaan ja uni ei oo vissiin tulossa. Muutenki olen yöeläjä jos vaan on mahdollisuus. Huomenna ei tarvi herätä mihinkään, onneksi. Ja mies nukahtaa sillä sekunnilla kun saa pään tyynyyn. Kohta alkaa kuorsaus kuulumaan. Mulleki tuollaset unenlahjat! :attn:

Joo tääl ois yksi. :attn: En oo nukkumassa, kun oon monen päivän ajan ollut kuumeessa ja tullut nukuttua päivällä, kun poikakin on ny exän luona. Eli ei oo aamulla onneksi herätystä. En oo ihan yksin. Kissa kehrää sylissä. Mitähän tässä keksis, kun ei nukuta?

En ole yksin hereillä. Odotan että kuopus nukahtaa ja sit painun minäkin. Herätys aamulla 7.15 mutta sen jälkeen kun koululaiset koulussa on päivä aikaa nukkua kuopuksen kanssa.

Mä oon täällä nykyään yötä päivää suunnilleen. Sitte sanoin miehelle yks päivä että hanki elämä kun pelaa niin tiiviisti netissä jotain peliä... Ei tajunnu nokittaa takasi vaikka kyllä hyvin tietää miten tiiviisti täällä roikun :D

Miksi et oo nukkumassa?
- Paha refluksi kohtaus niin ei pysty nukkumaan, koko ajan vain mahanesteet tulee suuhun ihan kuin vesi hanasta. Kurkku on turta.

Monelta aamulla herätys?
Aamulla pitäisi nousta klo 10.

Ootko yksin hereillä siellä?
Juu.

Hiljaista on juu. Ja nälkäkin. Voi kun tekisi mieli juustohampurilaista. Tai suklaata. Ja mukana on tietenkin vain rasvatonta jugurttia ja kuivaa leipää. Missä sivuilla surffailette? Itse olen huono netissä surffaaja, en keksi mitään uusia hyviä sivuja joissa käydä lukemassa juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsu vain:
Hiljaista on juu. Ja nälkäkin. Voi kun tekisi mieli juustohampurilaista. Tai suklaata. Ja mukana on tietenkin vain rasvatonta jugurttia ja kuivaa leipää. Missä sivuilla surffailette? Itse olen huono netissä surffaaja, en keksi mitään uusia hyviä sivuja joissa käydä lukemassa juttuja.

Tän minäki haluisin tietää! Vinkkejä kiitos
:)

Alkuperäinen kirjoittaja janita:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Töissä minäkin ja tietysti toivon että olisin ainoa joka osastollani valvoo... :whistle:

olen samaa mieltä :laugh: välillä nää hiljaset yöt on ihania ;)

Jeps. Kerrankin pientenlasten äiti saa olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ja rauhassa... Oli aivan hämmästyttävä kokemus palailla töihin mammalomilta. :D

Oikeasti riippuu paljon omasta vireydestä. jos väsyttää jo valmiiksi hiljaisen yön valvominen on tuskaa. Mutta kun on päivällä saanut nukuttua ja olo pirteä tämä on ihan mukavaa.

Yhteistyössä