Piristys

  • Viestiketjun aloittaja Isolle-pahalle
  • Ensimmäinen viesti
Isolle-pahalle
Leikitään:eek:n kuuma kesä seison tienlaidassa kireä punainen mekko päälläni joka tarjoaa rinnat hyvin nähtäväksi,jalassani ovat punaiset korkeat avokkaat,olen myöhästynyt bussista,lempeä tuuli tuivertaa vaaleita kiharaisia hiuksiani.Ajattelen,nyt on sitten pakko liftata.Asetun peukku pystyssä tienlaitaan.Sininen farmari pysähtyy ja näen hyvin ruskettuneen iloisesti hymyilevän miehen.Neuvottelemme hetken siitä minne asti pääsisin kyydissäsi ja lopulta kapuan kyytiisi.Juttelemme kevyesti ja autossa on tukalan kuuma,hikeni valuu rintojeni väliin.Yritän viilentää itseäni tuulettimen edessä.Laitat kätesi reidelleni ja sivelet nostaen mekkoni helman ylös.Käsket minun riisua stringini jotta voisin viilentää pimpsaani myös.Punastun mutta en tiedä miksi tottelen,käsket minun nostaa jalkani kojelaudalle ja kohdistat ilmavirtaa minuun.Aah tuntuu ihanalta viileä ilmavirta saa klitorikseni paisumaan ja tunnen kosteuden leviävän jalkojeni väliin.Katsot minuun ja näet kiimani jolloin ajat lähimpään sivutien..
 
Kyytimies
Nam,nam sait ainakin tämän pojan kullin virkoamaan.Minä jos olisin poiminut sinut..Ajaisin suojaiseen paikkaan komentaisin sinut ulos konepellille haarat levälleen.Kaivaisin tissit esille hieroisin,näykkisinsiirtyisin klitan kimppuun hieroisin,näykkisin,työntäisin kieleni pilluusi,runkkaisin sinua sormillani,uikutan kiimaisena.Vapautan kyrpäni ja painan sen lujaa pillusi uumenin,nussin pilluasi hitaasti kunnes huohottaen tulemme arg..!
 
Isolle-pahalle
Hhmm..Mitä ajattelit tehdä minulle.Olen valmis,pimpsani tykyttää,kosteus yltää reisilleni,peppuni ei meinaa pysyä penkissä.Katson himoiten housujesi etumusta josta kova kalusi pyrkii ulos,siirrän käteni kalullesi puristan sitä kovakouraisesti kankaanläpi.Urahdat katsot levitettyä pimpsaani jolloin työnnän sormeni pimpsaani runkkaan itseäni hitaasti sinulla on vaikeuksia keskityttyä ajamaan,et kai vain kadu että otit minut kyytiin?Työnnän hitaasti sormeani sisään ja ulos,alan hieromaan myös klitoristani aah..Uikutan nyyhkytän olen niin lähellä orkkua jolloin vedät käteni pois ja käheästi sanot ei vielä!...
 
Iso Paha
Ajelemme syrjäistä hiekkatietä löytääksemme sopivan suojaisan paikan. Tiektä erkanee pienempi tie jota päätäme kokeilla. tien päästä löytyy hyljätty hiekkamonttu. Erinomainen paikka pysähtyä.
Sammutan moottorin ja käännyn sinuun päin.Suutelemme intohimoisesti.Kielemme leikkivät,taistelevat toistemme suussa.Tuoksut hyvälle ja samalla niin kiihoittavalle..
Kätemme vaeltelevat toistemme vartaloilla.Hyväilen siroa niskaasi ,Pöyhötän äsken vielä niin siistiksi laitettuja hiuksiasi sekaisin.Käteni vaeltaa alemmas.Riisun vaatteesi , rintsikkasi,että pääsisin ottamaan nuo kiihkosta nöpöttävät rintasi käsittelyyn. pyöritän kieltä nänninnappulan ympäri,toista rintaa puristelen kourassani.Maistelen ihoasi.Siihen on sekoittunut jotain kalliin parffyymin ja hien maku ja tuoksu.se kiihoittaa minua vielä lisää.. seuraan rintojesi välistä valunutta hikivanaa alemmaksi vatsalle..pyöräytän kieltäni napasi kohdalla.Valun alemmaksi.
Tulen häpykarvoituksellesi.Sen olet leikannut, tyyliisi kuuluen,siistiksi kolmioksi joka on paljas häpyhuulilta lähtien.
Minun ei tarvitse pyytää sinua levittämään jalkojasi.Auliisti sen teet,hellästi hiuksiani pöyhien.
Levitän ihanan turvonneet häpyhuulesi erilleen ja painan pääni kuumaan jalkoväliisi.Pyöritän klitorista kielelläni välillä painaen kieleni pilluusi.välillä koko kielellä vetäen ylhäältä alas ja sieltä taas ylös.otan klittasi suuhun Imien samalla kun pyöritän kieltäni.kourin käsillä takamustasi,painan sormeni peppureijälle hieman jopa painaen sisään.
olet valmis..orkasmisi tulee huohotat ,iniset,huudat..pillusi sykkii kieltäni vasten sykkii ..imee ..vähitellen harventuen laantuen..olet ihan märkä ja hikinen..upeaa!
 
Isolle-pahalle
Huokaisen se oli ihanaa.Käteni etsiytyvät syliisi,pitkät punaisiksi lakatut kynnet avaavat vyösisoljen,napin,vetoketjun ja paisunut tykyttävä kalusi pomppaa esiin.Kumarrun,otat hiuksistani kiinni työntäen ne sivuun jotta näkisit paremmin.Nuolaisen terskastasi sen vuotaman kiimatipan ja annan kalun painua syvälle suuhuni,huohotat ja kalusi sykkii kuumana,liu'utan kalusi puolitiehen ja alan imemään kaluasi voimakkaasti samalla puristelen hellästi kiveksiäsi.Huohottat ja vartalosi nykii.Imen,imen,lypsän kovaa kaluasi,kalusi alkaa nykimään jolloin imen sen syvälle suuhuni jolloin huutaen annat spermasi suuhuni.Annan kalun liukua suustani ja katson sinua,olet niin onnellisen näköinen ja täriset orgasmin jälkeisessä lämmössä.Avaan paitasi napit ja hyväilen ruskettunutta rintaasi,istun varovasti syliisi,kiedon käteni kaulasi ympärille,suutelen kaulaasi,puraisen hellästi korvasi nipukkaa..Haluatko jo jatkaa matkaa?
 
Iso Paha
Liikutat lantiotasi kaluani vasten.Kiihoittava olemuksesi saa kaluni uudelleen jäykistymään nopeasti.Tunnet kuinka sen paine pillusi huulilla kasvaa kasvamistaan.. Ennen kuin kunnolla huomaammekaan kaluni on kuumassa kosteassa vitussasi valmiina testaamaan ujon liftarin salaisimmatkin sopukat.Pillusi tuntuu ihanan tiukalta nyt jo parhaimmassa iskussaan olevan kyrpäni ympärillä.Alat liikkua sylissäni aluksi hitaasti kuin tunnustellen ja tutkien sen pituutta ja paksuutta.Lantiosi aloittaa rytmikkään ratsastuksen.Puristelen molemmin käsin rintojasi. Välillä annat niitä huulien hyväiltäviksi.Hyväilen selkääsi.otan pakarasi molempiin kouriini ja puristelen niita välillä hellemmin ja sitten rajummin.Läpsin välillä hiestä märkiä pakaroitasi niin että kuuluu kova läpsyntä. litinä ja voihke lisääntyy työntö työnnöllä.Olemme hiessä yltä päältä..Välillä kiusoittelen pepun reikääsi ja etupuolelta toisella kädellä klittaasi.Tunnen että alat lähestyä huippuasi vauhtisi kiihtyy.Sitte yllättäen pysähtyy.olet sylissäni täristen kuin vilusta.Kyrpäni tuntee voimakkaat sykäyksesi sisälläsi.Puret hiljaa valittaen kaulaani samalla upottaen kyntesi selkääni..
Upea nainen!...
 
Isolle-pahalle
Alan liikuttamaan lantiotani hitaasti aah.Kalusi tuntuu jumalaisen ihanalta sykkivässä ja kiristyvässä pimpissäni.Olet kiimoissasi työnnät kahta sormeasi peppuuni ja yrität saada minut nussimaan kaluasi nopeammin,mutta ei hidastelen jännitän lantioni lihaksia ja lypsän kaluasi.Olet hurjana työnnät kaluasi syvemmälle ja lopulta annan periksi ja muutamilla rajuilla lantionliikkeillä,käsiesi kouriessa peppuani saan sinut voihkimaan vartalosi jännittyy,huudat ja kalusi nykii antaen ihanaisen lastisi pimppini syvyyksiin.Lopulta irroitat otteesi pakaroistani ja suutelet minua ahnaasti,maistut suolaiselta aah..Liu'un päältäsi pois,pimppini on valtavan turvonnut,olen reisiin asti märkänä.Otan laukustani kosteuspyyhkeitä ,siistimme itseämme,oi on niin kuuma, kylmä juotava ja suihku olisi paikallaan?Pakarani kihelmöivät antamiesi läpsyjen seurauksena,hiukan häveten mielessäni tunnustan sen tuntuneen ihanalta aivan kuten sormesi pepussani.Haluatko jo lähteä?
 
Iso Paha
Onko sinulla jo kiire,odottaako joku jo sinua? Minä olen jo niin paljon myöhässä että on jo lakanneet odottamasta.Mutta sen voi järjestellä huomiselle.Olen erään maahantuojan edustaja ja matkalla Poriin esittelemään tuotteitamme ostajille.Tarkoitus on yöpyä sielä hotellissa ja nyt näyttää siltä että jopa kaksi yötä.
Mutta kyllä osaa olla hiki.Kerranki on oikea kesä!Äkkiä kaappaan sinut syliini ja kannan montun keskellä olevalle pohjavesi lammelle.uimme siinä.vesi on todella kylmää ja virkistävää.Aivan kuin kraanasta päästetyä.Kisailemme toistemme kanssa.Pesemme toisemme. Veten kylmyys pakottaa nousemaan lammesta pois.Mutta kyllä virkisti.Nyt on hyvä jatkaa matkaa..
 
Iso Paha
Päivä kääntyy iltaan. Pukeudumme . Sinä kiusoittelet minua kun iso paha vaikuttaa nyt olevan paremmin hyvin pikku paha. Mieleni tekee ottaa läheisestä koivusta oksia ja vähän läpsytellä tuollaista kiusan henkeä.. Mutta edellisestä läpsyttelystä punaiset pakarasi saavat minut hieman noloksi.:mutta etpä ole valittanutkaan. Mitä teemme? Vienkö sinut sinne minne olit menossa. Tulisitko mukaani ? Tai olisko muita ehdotuksia ? En haluaisi vielä erota ... Hotellin sänky..
 
Isolle-pahalle
Hhmm..Luit ajatukseni juuri sitä salaa toivoin,pakarani kihelmöivät ihanasti kun ajattelen asiaa tarkemmin nännini kovettuvat ja en voi estellä nousevaa kimaani.Sänky kelpaisi myös näin rankan matkan päälle sekä kylpy manteliöljyn kera,hiukan viiniä,jotain suolaista vaikka coctailkurkkuja jotain makeaa kirsikoita,viinirypäleitä..Ei,ei minulla ei todellakaan ole kiire,punastellen ja häpeillen lähinnä pohjattomalta tuntuvaa kiimaani,sopertelen sinulle ettei minua kukaan odota.Suutelet minua intohimoisesti ja samalla otat nännistäni kiinni puristaen ja vääntäen kovakouraisesti jolloin ynisen tyytyväisenä uusit tempun ottamalla nännini hampaidesi väliin purren ja välillä imien sitä rajusti.Olen valmis uusintaan mutta sinä jatkat vain kiusoittelua.Anelen ja pyydän sinulta...Raotat pimpsani huulia ja työnnät kaksi sormeasi turvonneeseen litimärkään vakooni.Huokailen ja huohotan toivoen että runkkaat minut huippuun,mutta sinä vedät sormesi pois,puraiset rintaani uudelleen,ja sanot antavasi minul...
 
Iso Paha
Siispä kohti hotellia.. Käyt yllättävän kuumana.En voi kiistää,kalunikin on taas muistuttamassa vahvasti olemassa olostaan.olet tosi seksikäs ja äskeinen pysähdys osoitti ettet vain näytä seksikkäälle vaan tiedät miten miestä miellytetään..
Tuntuu että nyt kun tiedät millainen pillun täyttäjä mulla sattuu olemaan et pysty keskittymään muuhun..ajattelen vähän antaa sun nyt kiltisti odottaa,ei sitä aina saa,vaikka saatavilla olisikin.ajaessa hivelen reisiäsi ja niiden sisä pintaa,mutta vain hipaisen jalkojesi väliä.Kaluni saat nyt jättää hetkeksi rauhaan.olet mukavaa matka seuraa ja matka menee kuin siivillä.puhelemme niitä näitä ja usein juuri niitä...
 
Iso paha
Kirjaudumme hotelliin sisään. Otamme paremman katekorian huoneen,sellaisen jossa on kunnon parisänky ja hieman enemmän tilaa. Hississä suutelemme kiihkeästi,käteni etsiytyy mekkosi alle kosteille häpyhuulillesi. Kiusaan herkkää nappulasi etusormellani pyörittäen. Huohotat korvaani ja yrität puristella kaluani housujen päältä mutta torjun sen. Huoneeseen päästyämme emme kerkeä paljon paikkoihin tutustua vaan revimme toistemme vaatteet päältä. Heitän sinut sängylle. Levität jalkasi ja pyydät minua vihdoinkin nussimaan sinua rajusti. Tulen päällesi ja sinä ohjaat kovana sykkivän kyrpäni pillusi huulille ja painan sen juuriaan myöten pohjaan. Työnnän muutaman kerran ja vetäydyn sinusta pois. Sanon : kyllä osaa olla nälkä ,mennään ala kertaan katsomaan jos löytyis jotain suuhun pantavaa..
 
Isolle-pahalle
Hiukan hämilläni katson sinua mutta kiltisti avaan laukkuni ja otan kapeaolkaimisen mekon jossa hiukkan pitsiä somisteena,aion pukea myös alusvaatteet mutta estät aikeeni nauraen etten moisia tarvitse sitä paitsi haluat nähdä kuinka terhakat nännini painuvat ohutta kangasta vasten.Hiukseni kasaan löysälle nutturalle,hiukan hajuvettä ja olen valmis.Kävelemme läheiselle ravintolalaivalle.Autan minut kohteliaasti tuolille,otamme hiukan viiniä valitset ruuaksi hyvät pihvit ja hedelmiä,juustoja,ja lisää viiniä.Käsket minua syömään pihvini,isket silmää ja sanot minun tarvitsevan paljon proteiineja tänä yönä.Syömme,juomme ja nauramme.Laivan lähtiessä pienelle kierokselle nouset ylös ja pyydät seuraamaan.Kävelemme laivan perään,seison kaidetta vasten ja tulet taakseni ,nostat hiukan mekkoni helmaa ja avaat pilluni huulia,olen hiukan häpeissäni jos joku sattuisi näkemään.Sormesi tekevät kuitenkin niin hyvää..Aah..Kostea vakoni avautuu sinulle,tunnen kovan kalusi peppuani vasten,olet saannut...
 
Isolle-pahalle
Taas kuumaksi.Kiusaat nappulaani,painaudun kovemmin kaluasi vasten,anelen jo että työntäisit sen minuun en välitä vaikka joku näkisi.Käännät minut,avaat vetoketjusi ja ohjaat kalusi jalkojeni väliin,yritän saada sinua painamaan sen sisään mutta sinä hymyilet ja hierot kalullasi häpyäni,tärisen kiimaisena,kova kalusi liukuu jalkovälissäni,yhtäkkiä vetäydyt ja laitat kalusi pois.Kiimoissani säntään alakerran vessan,lukitsen oven,nostan hamettani,otan bideen ja päästän kovalla paineella vettä klitalleni,nyyhkyttäen laukean heti.Samalla kuulen että tulemme laituriin,tulen kannelle ja sinä odotat minua jo laiturilla.Katsot minuun ja kuiskaat tuhma tyttö nyt kyllä iso-paha antaa..Kävelemme ja penkin kohdalle tulessamme pyydät istumaan,istun viereesi ja viet kätesi hameeni alle levität pilluani,huokaillen toteat sen olevan ihana,haluaisit sen olevan ehkä hiukan vielä enemmän jota se olisi valmis.Asetut polvillesi eteeni otat valtavaksi paisuneen klittani suuhusi imet rajusti,se jopa hiukan sattuu mutta...
 
Isolle-pahalle
Jollain oudolla tavalla se tuntuu aah. Niin hyvältä.Imet nuolet,ja työnnät rajusti paria sormeasi pilluuni.Alan haluta sinua jälleen ehkä koska käsittelysi on kuin lupaus jostakin..Katsot minuun ja nouset ylös sanattomina jatkamme matkaa.Kävelemme ripein askelin kun yllättäen vedät minut hämärään kadunkulmaan ja suutelemme rajusti,sormesi työntyvät pilluuni ja hierot itseäsi minua vasten,kuiskaat haluan nussia ihanaa märkää vittuasi ja nussin sitten rajusti,lujaa,huolella ja taidan antaa vähän piiskaakin tempustasi laivalla,tuhma tyttö minun olisi pitänyt saada katsella.Nopeasti vetäydyt,tartut kädestäni,melkein juoksemme hotellin hissiin.Käännät minut peiliä vasten ja kourit,puristelet rintojani,liikutat lantiotasi vasten peppuani jotta tunnen valtavan kovan kalusi vasten pakaroitani.Syöksymme huoneeseen,jalkani tärisevät kiimaisesta odotuksesta,tunnen kuinka pilluni kosteus yltää aina peppuvakoon ja reisiin asti.Katsot minua hurjana ja sitten...
 
Isolle-pahalle
Ei ! Et voi jättää minua näin!Jokainen soluni huutaa tyydytystä! Asetun sängylle makaamaan,nostan mekkoni helmaa ja levitän reiteni,turvonnut häpyni kiiltelee kosteana,otan rintani käsiini,hieron niitä rajusti,anelen,kerjään että tulisit,sormeni etsiytyvät klitalleni,pyöritän..Tuntuu ihanalta mutta en halua laueta vielä,haluan tuntea kovan kalusi sisälläni,tuntea kuinka annat jokaisen pisaran kuumaa nestettäsi sisääni.Nousen ylös,tulen luoksesi,avaan paitasi napit,annan paitasi valua lattialle,hyväilen ihoasi,koskettelen kieleni kärjellä nännejäsi,jatkan matkaani alas,avaan vyösi,nappisi,vetoketjusi,katson kovaa kaluasi himoiten,yritän hamuta sitä huulillani mutta sitä estät aikeeni tarttumalla rinnoistani nostat minut pystyyn,suutelemme,imet huultani.Käännät minut selkä sinuun päin.Yhdellä kätevällä liikkeellä lennätät minut sängylle,riisut loput vaatteistasi ja otat vyön käteesi,tulet taakseni työnnät sormesi vakooni pakottaen pyllyni nousemaan pystyyn.Vedät sormesi pois ja samantien annat vyöstä...
 
Isolle-pahalle
Nahkainen vyö läjähtää pakaroitani vasten,ulisen osittain tuskasta mutta suurimmaksi osaksi järjettömästä kiimasta.Pyöritän pyllyäni,valitan,anelen.Annat jälleen vyöstä värähtälen kivun ja nautinnon sekaisesta tunteesta.Työnnät sormesi pilluuni,jäykistyn,huohotan hiljaa toivoen että hieroisit,tulisit sisääni.Vedät sormesi pois ja kiusaat pyllyreikääni,yritän saada sinut työntämään sormeasi syvemmälle juuri kun luulen sinun tekevän niin,otat sormesi pois,ja saan vyöstä kevyen huitaisun pyllylle.Tärisen en kestä enään haluan sinut sisääni,nyyhkytän,ja huohotan,mikäli et aio työtää kaluasi minuun on minun hierottava itseni huippuun,käännyn selälleni,levitän häpyni,työnnän sormiani pilluuni,levitän itseäni,näen kiimaisen katseesi ja kovan kalusi,en kestä enään vien käteni klitalle...
 
Iso Paha
""Kyllä Iso Paha antaa""
Etkö halua kaluani,kun Mieluumin sormetat itseäsi? Tämä on jo toinen kerta pienen ajan sisällä kun hiplaat itseäsi vaikka tarjolla olisi laadukkaampaakin täytettä.täytyykö sinut sitoa ennen kuin uskot sen? Taidan tehräkkin sen ja sitten saat katsoa kun hiljalleen vetelen käteen silmiesi edessä välillä varmistaen että kiukaasi pysyy kuumana.Oi kuinka mieleni tekisi työntää tämä äärilleen kiihkosta paisunut kaluni sinun pienimmästäkin hipaisusta innostuvaan vittuusi pohjaan rajusti niin että ulvoisit ihanasta tyydytyksen tunteesta,mutta ei sitte jos ei kelpaa..ehkä ""tuotteesta"" täytyy tehdä kiinnostavampi että kävis kaupaksi.
 
Isolle-pahalle
Uuh..Lopetan hieromisen,anelen sinua työntymään pilluuni.Lupaan tehdä mitä vaan kunhan vain annat valtavaksi kasvanutta kaluasi sisääni.Levittelen itseäni sinulle,käännyn,pylly pystyssä odotan,tarjoan itseäni sinulle.
 

Yhteistyössä