Piristys

  • Viestiketjun aloittaja Isolle-pahalle
  • Ensimmäinen viesti
Iso Paha
Näen naamaltasi ettet ole vieläkään kertonut kaikkea.Kysyn asiaa suoraan.Sinä jatkat vain että paina jo ,mitä mietit.Ei näköjään auta enää piiskakaan.Tiedän että jotain piilottelet.Pikaisen etsimisen jälkeen se löytyy!Minua huvittaa sen koko ja kysyn että oletko jo kyllästynyt omaan isoon kun pitää kaupasta noin pieniä kaluja kantaa?Häpeillen kerrot sen olevan juuri se syy että anuksesi on rasvassa..
Vai peppuun ,no saamasi pitää! Haen lompsastani kortsun ja alan kierittää sitä kaluni päälle.Sinä sanot ettet halua sitä sinne ja jos ihan hiukan kiinnostaiski niin ei ainakaa noin isoa. Rasvaan peppusi vieläkin paremmin.Sinä kieltelet mutta samalla kun rasvaan,nostat peppuasi paremmin esille..Alan painamaan kaluani pepun reikääsi vasten.Yritys tuntuu täysin mahdottomalta.Ei mene.Sitten ilmeisesti osaat rentouttaa oikein ja hups ,terska on kokonaan sisässäsi.Painan hieman syvemmälle.Tuntuu tosi piukalta.Kaluuni sattuu hieman.Alan liikutella kaluani edes takaisin.Aina vain on tosi piukkaa..Päästät suustasi valittavaa ääntä En tiedä valitatko kivusta vai halusta.Lisään vauhtia. Valituksesi yltyy.Pillusi näyttää jotenkin tosi pieneltä mutta niin kiihoittavalta.Haluan painaa kyrpäni sinun ihanan kosteaan ja kuumaan pilluusi.Tämä homma tuntuu jotenki pikku kaluisten touhulta tai juuri sopivalta tuolle anaali sauvalle..Vedän kaluni pois,sinä huokaat kuin helpotuksesta.Otan kortsun pois ja kuiskaan sinulle että lopetetaan leikkiminen ja alataan nussimaan..Käännän sinut alleni ja täytän vittusi viimein kyrvälläni.Viemme homman loppuun.Saat orgasmin hieman ennen kuin minäkin joudun myöntämään lähtö luvan siemensyöksylleni.
Hieman myöhemmin katselen sinua,punertavaa takamustasi.Häpeän käytöstäni.Ja tuo kortsukin vielä..Olet ehdottomasti ansainnut parempaa kohtelua.Tulet saamaan hellempää käsittelyä jatkossa..
 
Isolle-pahalle
Aah.Onneksi hoidit lopulta pimppini,se tuntui ihanalta.Kun työnnyit peppuuni tuntui hetken hyvältä pelkän terskasi ollessa siellä mutta kun työnsit vartta myöten se oli lähinä tuskaa,sillä onhan aivan selvä että kalusi liian valtava sinne.Joka tapauksessa tuskani kyllä unohtui kun annoit pimppiin,sitä paitsi lupasin että saat tehdä mitä haluat minulle.
 
Isolle-pahalle
Lepäilemme rauhallisina ja päätämme lähteä syömään.Peseydymme rauhallisesti.Puen päälleni sukat+sukkanauhat ja lopuksi sujautan jalkaani pitsiset stringit.Rintaliivejä en laita koska uuden mekkoni kanssa ne eivät oikein sovi sitä paitsi olet jo sanonut moneen kertaan minulle kuinka tälläisten kiinteiden,täyteläisten rintojen tulee vapaana kovat nännit painuneena kangasta vasten.Pukeudut itsekkin parhaimpiisi ja katsot minua oudon ylpeästi ja hyväksyen kun annan itselleni vielä loppusilauksen.Viet minut kesäravintolaan puiston viereen.Syömme,juttelemme,nauramme iloisesti.Juomme,minä viiniä ja sinä olutta,viet minut tanssimaan,painaudun vartaloasi vasten ja mieleeni pakostakin tulee ajatus""tämä on viimeinen ilta kanssasi"",vaistoat ajatukseni ja alat hyvällä selkääni,painaudumme lujemmin vasten toisiamme ja tunnen kiivaan hengityksesi ja kalusi on herännyt eloon.Tanssin päätyttyä maksat laskun ja sanot lähdetään.Kävelemme puistoon ja työnnät minut puuta vasten,suutelemme,koskettelet rintojani...
 
Isolle-pahalle
Ohuen kankaan läpi.Huokailen kiihottuneena.Laskeudut polvillesi,levität jalkojani ja näykit hellästi pimppiäni stringien läpi.Siirrät niitä hiukan syrjään ja annat kielesi hyväillä,imaiset klittaani,alan olla valmis,työnnät kieltäsi sisääni,olen taivaissa,nouset ylös ja suutelemme jälleen,käteni etsiytyy housujesi etumukselle ja puristelen kaluasi.Jatkamme matkaa kisailemme,suukottelemme ja koskettelemme toisiamme.Tulemme penkin luo ja kuin yhteisestä päätöksestä istumme ja huulemme kohtaavat,hyväilemme,kourimme,imet nännejäni,otan kalusi esiin ja hyväilen,teen muutamia runkkausliikkeitä,ensimmäisen kerran näen että käyt todella kuumana etkä pysty kiimaasi peittämään.Pyydät että seisot eteeni ja annan kalusi liukua suuhuni,leikin kielelläni,imen sykkivää kaluasi,katsot kiimaisena kun hoidan isoa-pahaa.Huohatat rajusti ja työnnät kaluasi suuhuni,yht'äkkiä vedät kalusi pois ja sanot ettet kestä enään.Käsket minut selin sinuun peppu pystyyn,olen polvillani nojaan käsillä selkänojaan...
 
Isolle-pahalle
Laitat kätesi pimpilleni hierot stringien läpi,tärisen kuulen kiimaisen hengityksesi takanani,tällä kertaa tiedän saavani..Olet sellaisessa mielentilassa.Pyöritän peppuani,sinun hieroessasi vakoani,siirrät kätesi rinnoille otat ne esiin puristelet,hierot.Aivan yht'äkkiä viet kätesi takaisin vakooni ja luulen sinun raottavan stringejäni mutta otatkin kunnon otteen niin että ne repeävät rikki,työnnät turvonneen kalusi märkään vakooni,huohotamme molemmat,työnnät pitkiä huolellisiä työntöjä pohjaan asti,olen jo lähellä laueta kun huomaan ravintolassa näkemäni miehen suuren puun varjossa,?Mies katselee ilmiselvästi meitä!
 
Iso Paha
(Upeaa tekstiä!Upea nainen! Taas jaksaa kummasti piristyneenä..Osaat kiusata mieltäni oikeista paikoista.. Itse en taaskaan ehdi oleen koneen ääres tän enempää :( Kännykällä kyllä seuraan tilannetta aika ajoin :))
 
Isolle-pahalle
Kalusi pysähtyy,sinäkin siis huomasit miehen,otat jälleen rintani käsiisi,hierot kovaa,puristelet aivan kuin haluaisit näyttää miehelle minua ja kuinka otat minut.Huohotan ja vikisen kiimoissani,näen että mies hieroo etumustaan ja niin varmaan sinäkin koska otat hiuksistani kunnon otteen ja aloitat rauhallisen,rytmikkään nussimisen,viet jokaisella työnnöllä kalusi pohjaan asti.Peppuni pyörii,huohotan,alan täristä,pilluni pingottuu kireäksi kalusi ympärille ja saan orkkuni huutaen jolloin lisäät äkkiä vauhtia ja huohotuksesi seasta kuulen sinun sanovan aah. Nyt tulee.Istumme penkille onnesta sekaisin,riisun revenneet stringini,hymyilemme tyytyväisinä kun mies tulee parin metrin päähän ja kertoo että on aivan kiimainen ja sopisiko mitenkään jos hän nussisi myös minua?Häkeltyneenä en osaa muuta soperrella kuin että olen kanssasi ja sinä päätät tälläisista asioista puolestani koska tiedät mikä on parhaaksi minulle joten mies kysyy sinulta saisiko hän nussia minua?Tai saisiko kosketella edes pilluani?
 
Iso Paha
(olipa heikot stringit..)
Ensin olen raivostua tuollaisesta tunkeilusta.Olen sinusta kyllä hieman mustasukkainenkin.Ehdotus on outo uus..Vilkaisen sinuun,näen silmistäsi ettet täysin tyrmää.Mies kutsuu meidät luokseen vieraaksi,ilman mitään velvoitteita tai selviä odotuksia.Päätämme mennä sillä mies vaikuttaa paremmin tutustuttuamme varsin leppoisalta seura mieheltä.
Asunnolla hän kusyy mitä haluaisimme juoda.Hän kertoo olevansa melko taitava tekemään drinkkejä.Luotamme hänen taitoihinsa.Istumme sohvalle ja juttelemme niitä jos näitäkin.hän tekee toiset paukut ja laittaa soimaan jotain tunnelmallista musiikkia.Mielemme tekee tanssia.olet kiihoittava,puristan sinua hiljaa takamuksesta..Mies on tullut taaksesi ja nyt tanssimme ,sinä meidän kahden miehen helläsä puristuksessa.Minulla alkaa seisomaan ja sinä tunnet kuinka myös peppu vakoasi vasten painaa miehen kalu.kuin yhteisestä päätöksestä alamme riisua sinua siinä tanssiessamme.riisumme myös itsemme ja hetken tanssimme alasti kaikki kolme.kuumana sykkivät kalut molemmin puolin.Yhdessä kannamme sinut sängylle.Alamme hyväillä sinua.Minä aloitan yläpäästä ja hän varpaistasi.Suutelemme sinun jokaista neliösenttiä,hivuttautuen hiljalleen yhteiseen maaliimme eli sinun kuumalle pillullesi.Hän työntää kielensä sinun isääsi samalla minä pyöritän kielellä klitoristasi.Tulet välittömästi..Hetken tasaannuttuasi sanot että nyt joku saa nussia sua..Annan miehelle etuajo oikeuden.Hän painaa hieman minun kaluani pienemmän kyrpänsä vittusi huulille ja survaisee sen pohjaan.Olet nelin kontinsängyllä.Istun tuolille ja katselen kun nussitte.Seuraan ilmeitäsi .Näytät todella kiihoittavalta ja kiihoittuneelta.Otan kakuni käteen ja runkkailen hiljalleen seuraillen tarkkaavaisesti touhujanne.Mies kääntää sinut lähetys saarnaaja asentoon.Hänen ylöspäin kaareutuva kalunsa nöitää hyvän kontaktin sinun G-pisteeseesi ja olet taas myyty.En kestä enää katsoa touhua sivullisena.Tulen luoksesi ja annan kaluni huuliesi hyväiltäväksi..Kysyn mieheltä että voitaisko hetkeksi vaihtaa osia.Hän hyväksyy tarjoukseni.Siinä haluat tulla päälleni ratsastamaan.Mies hyväilee sinua takaa päin.Rintojasi,selkääsi,siirtyen takamuksellesi .Sinä pysäytät ratsastuksesi,kuin odottaen.Mies painautuu peppuusi.Tunnen kalussani kuinka hänen kalunsa törmää sisälläsi omaani.Aloitamme vuoro työntelyn.Kun minä vedän,hän työntää.Lisäämme hiljalleen vauhtia pyrkien pysymään tahdissa.Välillä tahti menee sekaisin ja seuraa yhteen törmäys.Se tuntuu jotenki ihmeelliseltä..Sinä valitat yhtä mittaa.En tiedä saatko koko ajan tuhat pientä orkkua..Lupulta mies ei enää hillitse itseään vaan purkautuu sisääsi voimakkaasti karjuen..Hän menee tuolille katsomaa kun sinä aloitat sellaisen ratsastuksen ettet meinaa satulassa pysyä.onneksi mulla on näin iso_Olemme ihan villinä.Vittusi litinä vasten reisiäni tuntuu täyttävän koko huoneen.Pidän rinnoistasi kiinni etteivät ne irtoaisi,siltä ne ainakin näyttävät,pomppiessaan ylös alas. Ja ei pitkää aikaa kun tulemme yhdessä huutaen..Suutelemme hikisinä toisiamma myös mies tulee suudellen kiittämään meitä tästä upeasta kokemuksesta..
 
Isolle-pahalle
Hiukan vaivautuneena käyn peseytymässä.Kun tulen takaisin hm.Näen ilmeestäsi että olette sopineet jotakin,katseissanne on jotakin sellaista kiimaa joka muistuttaa minua puistonpenkistä.Olette sängyllä ja käsket minun liittyä seuraan,kalusi on paisunut valtavaksi ja seisoo melkein pystysuorassa,miehen huomattavasti pienenpi varustus on sekin herännyt eloon.Suutelette vartaloani,mies imee ja hieroo rintoja,sinä laskeudut alas ja ilman varoitusta imaiset paisuneen klittani suuhusi ja ryhdyt vaativasti imemään,alan käydä kuumana ja te lopetatte touhunne!!Mies rullaa kortsun kalunsa päälle ja sinä istut tuoliin.Käsket minut nelinkontin kasvot sinuun päin.Mies hieroo pilluani takaa ja sinä nyökkäät miehelle ja saan kalun sisääni,mies nussii nopein työnnöin ja alan lähestyä orkua,jolloin hän vetäytyy pois,tunnen kuinka hänen sormensa painuu peppuuni,nouset tuolista ja ohjaat kalusi huulilleni,ja odotat että mies työntyy pyllyyni jolloin työnnät kalusi syvälle suuhuni otat hiuksistani ..
 
Isolle-pahalle
Kunnon otteen ja käsket imemään,yritän totella parhaani mukaan,miehen pieni varustus nussii pyllyä ja alan lähestyä..Vedät kalusi pois ja ryhdyt polvillasi hieromaan rintojani välillä imien nännejä,uikutan kiimaisena ja mies siirtää kätensä klitalleni ja puristaa,venyttää ja juuri kun laukean mies vetää kalunsa pois ja siirtyy tuoliin.Sinä katsot minua silmissäsi outo kiilto en koskaan ole nähnyt sinua noin kiimaisen.Tulet taakseni ja korjaat asentoani,läimäytät minua muutamia kertoja pakaroille ja sanot että nyt iso-paha antaa kunnolla ja työnnät valtavan kalusi orkun kiristämään pilluuni,kalusi tuntuu valtavalta,mies katselee ja runkkaa hitaasti.Painat kaluasi,rauhallisesti mutta voimalla pohjaan asti.Äkkiä vedät itsesi ulos ja käännät minut kyljelleni ja nostat jalkani ollallesi ja tulet sivulta siinäni,painat kalusi siinäni,alan kuumeta uhkaavasti,ja sinä nautit selvästi kun levittelet häpyäni paremmin miehen nähtäväksi,hierot rintojani ja tahtisi kiihtyy.Huohotamme yhdessä ja hierot klittaani..
 
Isolle-pahalle
Näen kuinka miehen kalu purkautuu ja spermaa valuu hänen käsilleen.Sormesi ja kalusi tekevät niin hyvää,pilluni alkaa supistella,työnnät rajummin ja tunnen kuinka kalusi nykii,viimeiset työnnöt uikutan ja lypsän pillullani kaluasi kun karjuen annat lastisi pilluuni.Täriset orkun jälkitilassa ja minä syleilen,silitän selkääsi.Taisit todella nauttia?Siistimme itsemme ja toivotamme hyvät yöt talon isännälle.Kävelemme rauhallisesti ja totean viimeisen olleen ihanaa ja että oli aivan mielettömän kiihottavaa kun sain katsella kun hyväilit omaa kaluasi.Hiukan hämilläni siitä kun et vastaa mitään naurahdan että nyt todellakin taitaa olla niin että olen ansainnut piiskaa?Pelkään jo lähestyvää aamua jolloin tiemme eroavat kenties iäksi.Kun et vieläkään oikein puhu mitään kysyn lopulta ""olenko loukannut sinua jotenkin?""
 
Iso paha
En ole mistään loukkaantunut vaan olen täysin turtana edellisistä orkuista ja siitä järisyttävän upeasta nainnista jonka äsken koin . Samalla mietin sitä että mitä huominen tuo tullessaan? Nämä päivät ovat olleet niin täydellisiä ja tyydytystä antaneita. En tiedä miten voisin vielä antaa sinulle vielä jotain.. Tämä on ollut orkkujen juhlaa.. Silti tuntuu siltä kun katsoo sinuun että housuissani alkaa jälkeen koveta,ihmeellistä! Millä kestän edes tunnin erossa sinusta puhumattakaa ikuisesti..mieleni tekee nussia pinta niin paljon että ei tekisi enää mieli,mutta nyt tuntuu siltä että mitä enemmän nussimme sitä enemmän tekee mieli.. Taidan muuttaa luostariin.
 
Isolle-pahalle
Hyvä,sillä suostuin tähän paljolti,koska halusin tarjota sinulle jotakin mitä lämmöllä muistella kun tiemme eroavat.Koukkaamme matkalla baariin ja juomme parit virkistävät paukut,kello näyttää jo yli keskiyötä.Yritämme molemmat kevyttä keskustelua..Se ei vain tunnu oikein luonnistuvan.Silittelet avointa selkääni ja vaitonaisina juomme paukut loppuun ja jatkamme matkaamme hotellille.Pysähdymme kadunkulmaan ja suutelemme intohimoisesti.Lopulta pääsemme hotellille ja päätän mennä kylpyyn,lasken veden ja lisään kylpyvaahtoa,annan mekkoni valahtaa lattialle ja riisun loputkin asusteeni ja pulahdan lämpöiseen veteen.Tuot minulle viinilasin,itse juot ilmeisesti viskiä,nojaat ovenpieleen ja katselet minua.Vesi tuntuu ihanalta alan rentoutua,suljen silmäni mutta tunnen silti kuinka katselet minua.Tulet ammeen viereen ja alat kosketella kasvojani,kaulaani vieden kättä hitaasti rinnoilleni.Pelkään jo aamun saapumista ja mielessäni kellon sekunttiviisarin tikitys on voimistunut lekan iskuiksi.
 
Ukkomies
Arg..Eikä taaskaan pettänyt.Sika-kiimaista touhuu,mutta pitäiskö ison pahan huilata välissä voisin tulla tuuraamaan,tosin hetken päästä heti ei pysty kun just laakasin.
 
Iso Paha
Katselen sinun märkää vartaloasi,sinua,kun olet siinä suihkun alla jotenki niin viattoman näköisenä.Puhtaana,tuoksuvana.Kuin huutaen, että ota minut, mutta ota niin hellästi kuin osaat.Sanon sinulle että nyt keskitymme sinuun ja vain sinuun.Kuivaan vartakosi kuivaksi ja otan syliini kantaen sinut vuoteelle.Sanon että nyt et tee mitää ja tämä on käsky!Laita vaikka silmät kiinni ja keskity vaan siihen mitä sinulle teen
 
Iso Paha
Sinun ei tarvitse miettiä oletko juuri nyt haluttava (tietysti olet),Ei sitä että mitä mahdollisesti haluaisin sinun tekevän minulle,sinun ei tarvitse tehdä mitään ole vain ja anna ison pahan viedä..Peittelen sinut lämpimän peitón alle ja käyn itse pikaisesti suihkussa,peläten että rankka päivä voi ottaa veronsa.Otan kosteusvoidetta jonka hotelli ystävällisesti on tarjolle laittanut.Otan peiton päältäsi ja käsken sinun mennä mahallesi makaamaan.Laitan voidetta selkääsi,sinä värähdt hieman sillä se tuntuu kylmältä.Kylmyys häviää pian kun alan levittää lämpöisillä käsilläni selkääsi hellästi hieroen.Hieron kireitä hartioitasi.ja kylkiäsi.Vedän peukaloilla selkärankaa molemmin puolin.Hieron siroa niskaasi edeten päänahkasi käsittelyyn.Suutelen korvan lipukkaasi ja kuiskin sanoja sinusta ja siitä mitä saat aikaan isossa pahassa..Tulen alas hyväillen ja suukotellen.Lantiosi kaarelle .Pyöreille kireille pakaroille joita hieron hieman voimallisemmin..Suutelen molempia pakaroita,teen niihin molempiin fritsun.Olen saapumassa reisiesi sisä pinnalle,levität varovasti jalkojasi.Mutta minä siirryn varpaisiisi.Imeskelen jokaisen varpaan.Hyväilen jalkaterääsi ja nilkkaasi.Pohkeet hieron molemmin käsin samoin kuin reitesi,ovatpa ne hieronnan tarpeessakin.Jälleen kun saavun jalkojesi väliin ,pyydän sinua kääntymään.Aloitan nyt jälleen varpaista jotka jälleen suukottelen ia imeskelen märjiksi.Nousen sitten ylöspäin hyväillen voidetta jalkoihisi.Karvakolmiolle saavuttuani suutelen sitä.Otan karvoja huulteni väliin kuin tukistaisin pimpsaasi ""tuhma pimppi,ei saa"" Kun jokainen karvasi on kostea siirryn ylös antamaan kasvoillesi hierontaa.silmän ympäryksesi,poskipääsi,nenäsi.Huulesi,Suutelen niitä ,vastaat kuin arkaillen.Työnnän kieleni sinun suuhusi ja tutkin kitelakesi.kielemme kohtaavat ja aloittavat kiihkeän kisailun.Mutta jatkan alas päin,rinnoillesi.Otan molemmat rintasi kämmeniini hyväillen ja kuin leipoen niitä hellästi.Otan toisen nännisi suuhuni kieputtaen kieltäni pienenevällä ringillä päätyen nännisi päähän jonka jälkeen otan sen huulieni väliin ja vedän sitä ylöspäin.Toistan saman toiselle rinnallesi,ettei tule kateelliseksi.Nännisi ovat kovana kasvavasta kiihoittumisestasi mutta sanon että ole vaan paikallasi..Hyväilen vatsaasi.Napasi..Tulen uudelleen nyt kylmän märjälle kolmiollesi.Suutelen kielelläni reisiesi sisä pintaa tullen kuumana hehkuvalle pillulesi.Vedän kielellä päältä koko pillusi yli menemättä vielä syvemmälle.Suukottelen pilluasi, häpyhuuliasi mutta en vielä levitä niitäHuomaan kyllä sinun toiveesi mutta aijon vielä hieman lisätä odotusta..
 
Iso Paha
Otan kovana seisovan kaluni käteen ja käsken sinun katsoa kun pidän sitä kädessäni,hiljalleen runkkaillen.Olisko kivaa saada taas tätä,vai joko olet saanut tarpeeksesi?Käsken sinun maata tekenättä mitään,kun tuon terskani huulillesi.Aijot heti ottaa sen suuhusi ,kun sanon että nyt olet vain ja suu kiinni!Hyväilen sillä huuliasi .Kuljatan kaluani alemmaksi,rintojesi väliin. Otan rinnoistasi kiinni ja puristan ke yhteen,niin että kaluni jää niiden väliin puristuksiin.Lykin muutaman kerran kaluani tässä onkalossa kunnes jatkan alemmaksi.Levitän jalkojasi että pääsen haarojesi väliin.Painan kaluni häpykummullesi ja painan niin että se painuu huuliesi väliin.Vetelen kaluani häpyhuuliesi välissä ylhäältä alas ja sieltä ylös useita kertoja.Kunnes pysähdyn pillun reijällesi ja lisään hieman painetta että terska painuu sisääsi..Huokaiset .Painan kerran kaluni pohjaan ja otan pois.Painan kieleni hävyllesi ja etsin klitoriksesi.Pillusi alkaa kouristella kun saat.. Odottelen hiukan että tasaannut ja jatkan Klittasi,pillusi ja peppusi reijän kiihoittamista kielelläni..Otan pöydältä sinun ostamasi punaisen paholaisen.Laitan sen päälle ja painan sen klittaasi vasten.Samalla annan pillullesi kieli kylpyä välillä pepullakin käyden.Saat jälleen..Otan anaalisauvan ja kiusaan sillä pepun reikääsi..Enää yhtä puuttuu.Työnnän varovasti todella kovana seisovan kyrpäni sisääsi ja alan työnnellä,samalla toisella sauvalla klitoristasi ja toisella pepun reikääsi kiusaten.Lisään vauhtia .Kaluni painuu sisääsi uudelleen ja uudelleen.Kiihkosi nousee.Tunnen ettet ole enää kaukana.Painan anaali sauvan peppusi sisään ja tunnen kalussani kuinka taas saat orgasmin.Vetäydyn sinusta ja käsken sinun kääntyä mahallesi. Levitän sormillani pillusi huulia ja tulen jälleen sisällesi.Tässä asennossa pääsen niihin herkkiin paikkoihisi jotka muuten jäävät saavuttamatta.Työntelen määrätietoisesti sinua.Otan jälleen punaisen paholaisen ja painan sen jälleen klitallesi. Kuumenet hiljalleen jälleenItse asiassa en enää tiedä mitä sinulle juuri nyt tapahtuu.. Saat ..Meinaan luiskahtaa montakertaa sisästäsi kun reuhdot allani niin rajusti.Sitten lysähdät ja olet aivan hiljaa.Pelästyn.Hiljalleen sinuun tulee eloa.Kuiskaat että oli mennä toiselle planeetalle..Tulet kainalooni ja nukahdamme sylikkäin.
 
Isolle-pahalle
Herään hämärässä huoneessa näen kellon käyvän kuutta.Katselen hetken sinua ja hiivin suihkuun.Päätän suihkussa lähteä kuin ""varas yöhön"" koska en varmaan kestäisi jäähyväisiä.Kuivaan itseni nopeasti ja pukeudun,pakkaan kassini ja annan suukon poskellesi ja katselen hetken ympärilleni aivan kuin todeten se oli siinä sitten.Kaivan laukustani huulipunan ja kirjoitan peiliin""kiitos,oli ihanaa,muistelen sinua lämmöllä.Allekirjoitus suukkoja ja sydän.Sydän syrjälläni painan oven takanani kiinni.Huokaisen nojaan hetken oveen kerään itseni ja lähden suunnistamaan kohti bussi-asemaa..Kävellessäni kurkkuani kuristaa ja jokainen soluni käskee minua juoksemaan luoksesi takaisin,mutta ymmärrän tämän olleen vain tämän pienen hetken,en halua ripustautua.Raskain mielin istun aseman penkille ja odotan kyytini saapumista.
 
Iso paha
Herään.tiedän vaikka en avaa silmiäni että olet lähtenyt pois. Sinun tuoma lämpösi on poissa.. Istun hetken sängyllä ja mietin mitä teen? Tiedän vaikka en lue mitä olet peiliin kirjoittanut. Juoksenko perääsi etsimään sinua. En sillä ymmärrän että eromme on väistämätön joka tapaukses. Tiedän vain sen että tulen kaipaamaan sinua ehkä lopun elämääni sitä kuinka jotenki tiesit mitä kaipaan..varmaan vielä jotain jäi toteuttamatta ja unelmaksi mutta tämä hetki ei unohdu. Maksan hotellin laskun ja jatkan matkaa yksin...
 
Isolle-pahalle
Olipas se kivaa!Täytyy myöntää että sait pimpsaloorani kostumumaan,niin hyvin osaat kirjoittaa.Tälläistä kunnon kirjoitettua erotiikkaa täällä harvoin tapaa.Mitä nyt sitten?Jatkuuko tarinamme?Joka tapauksessa kiitos kaunis sinulle oli erittäin hm.Stimuloivaa kanssasi.Suukkoja!T:ia
 
Iso Paha
Samat sanat!Kanssasi on ollun tosi kivaa tehdä tätä hieman karskihkoa jatko tarinaa.En olisi lähtenyt tähän ollenkaa jos en olisi hiukan tiennyt mitä noin suurin piirtein haluat ,viitaten aiempiin sanan vaihtoihin.Olen aiemminkin todennut tämän että sinä osaat kirjoittaa jopa sanoisin pelottavan hyvin siitä miten näitä seksi asioita päässäni kieputtelen..osuu ja uppoaa!Saat kaluni värähtämään oikeasti.Välillä tulee tunne ettei kukaa voi tietää mielihalujani noin hyvin,korkeintaan toinen mies..Mut onneksi et ole.
Niin mitä nyt sitten? Lähtisitkö joskus kanssani vaikka Pariisiin? Yrityksellämme on sielä messuilla osasto.. Pääsisit Kymppi kerhoon ja voisin esitellä sinulle vaikka salaisen HQS-Klubin.
Sen verran vielä tästä mun kirjoittamisesta,että pienenä puolustuksena,en ole mikää ammatikseni koneen ääressä istuja.Kun kirjoitan se on lähinnä sitä että tök,tök ,voi ei.. Olen paremmin raskaan työn raataja..mut kiva kuulla etten ole aivan toivoton tän koneenkaa ääressä! (mut hidas olen.)
Suukkoja!
 
Isolle-pahalle
Vai vielä pariisiin,hm..Kiinni veti.Saat keksiä uuden roolihahmon minulle mutta en sentäs halua olla mikään karvainen ""jannu"".Itse tulee työssä kirjoiteltua mutta ei nyt ihan sentäs tälläistä tekstiä. hih.Hih.Kerro myös itsestäsi jonkinlainen kuvaus uudessa tarinassa.Eikös sitä sanota""hyvin pohjustettu,on puoliksi tehty"".Mielestäni voisimme tavata lentokentällä jotten ihan nyt aina olisi""hepsankeikka""hih.Hih.Jos teet minusta älyttömän tyylikkään hm.Yritän käyttäytyä sen mukaan hih.Hih.Jos pystyn itseni hillitsemään!
 
Iso paha
Oot oikeassa siinä että voisimme hieman muuttaa juonta ja tehdä siitä moni syisemmän . Päässäni kyllä heti kieppuu monenlaiset juonen haarat.. Näihin vedoten olis mukava tietää sinusta hieman enemmän. Esim. Kuinka vanha olet oikeesti , ettei ala vetämään sellaista juttua josta toisella ei voi olla tietoo / kokemusta. Lapsia? Naimisis? Kuinka vanhoja / kauan?
 

Yhteistyössä