Piristyspakettiin ystävälle..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Ystäväni katkaisi koipensa, häihin aikaa 6 viikkoa; jännittää pystyykö hän kävelemään alttarille omin voimin vai tarvitseeko vielä tuolloin keppejä.
Mieli on poloisella siis kovin maassa! En pääse piristämään häntä paikan päälle, joten ajattelin laittaa postissa jotain kivaa, yllätyspaketin joka sisältäisi monenlaista pientä (tiedän että hän pitää sellaisesta, joskaan ei turhasta krääsästä ). Joten mitä tuonne pakettiin laittaisin?
Ainakin laitan kirjeen ja valokuvia (tuoreita) muksuistamme, nuorempi on kyseisen pariskunnan kummilapsi. Sit netistä tulostan pari nättiä värityskuvaa ja ehkä pienen paketin puuvärejä jos hänellä ei satu sellaisia olemaan. Myös lasten puuhatehtäviä meinaan laittaa jos löydän. Eli tarkoitus väsätä siis tällainen hauska, hymyn huulille saava pakkaus, jossa on jotain tekemistä.
Keksittekö, mitä muuta voisin sinne laittaa?

P.S. Jos joku muistaa kun viime viikolla kyselin kysymyksiä Kätevä emäntä -testiin, ni tässä on nyt kyseessä se sama ihminen... jäi polttarit väliin, kun kävi näin! :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
voisko sen kätevä emäntä testin suorittaa kirjekurssina, siis jos jäi tekemättä ;)

Hih, vois varmaan, mutta sitä säästellään toistaiseksi, sillä jonkinlaiset polttarit hänelle varmaan jossain vaiheessa järjestetään, joskin tulevat olemaan paljon hillitymmät kuin nämä alunperin suunnitellut! :)

 
Kirjoita pitkä kirje käsin, se jos mikä ilahduttaa. Sitten tietysti lapset, jos sellaisia sinulla on, piirtämään ja askartelemaan kaikkea kivaa mukaan. Ja hanki joku megapitkä ystävänkirja jota voi sitten ajatuksella ja ajan kanssa täytellä, tai sitten keksit itse kysymykset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kirjoita pitkä kirje käsin, se jos mikä ilahduttaa. Sitten tietysti lapset, jos sellaisia sinulla on, piirtämään ja askartelemaan kaikkea kivaa mukaan. Ja hanki joku megapitkä ystävänkirja jota voi sitten ajatuksella ja ajan kanssa täytellä, tai sitten keksit itse kysymykset.


Hei tämä olikin hyvä idea, sähköpostissa pyörii hurjasti näitä mutta tällä kyseisellä ystävällä ei ole konetta kotona enkä ole voinut näitä hälle koskaan lähettää, mutta nytpä siis teen sen vanhanaikaiseen tyyliin! Kiitti ideasta! =)
 
itsellä murtui parisen vuotta sitten jalka ja se jouduttiin leikkaamaan. kipsi oli jalassa 5viikkoa tämän jälkeen pystyin kävelemäään lähes normaalisti. korkkareita ystäväsi ei todennäköisesti voi käyttää, itselläni meni puoli vuotta ennenkuin korkokengät eivät sattuneet jalkaan. riippuuhan toki mistä kohtia jalka murtui, itselläni kun oli pohjeluu poikki janilkkakin murtui.
ja vielä tuohon kipsijuttuun, eikös kipsillä voi astua jo kahden viikon jälkeen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja gold digger:
itsellä murtui parisen vuotta sitten jalka ja se jouduttiin leikkaamaan. kipsi oli jalassa 5viikkoa tämän jälkeen pystyin kävelemäään lähes normaalisti. korkkareita ystäväsi ei todennäköisesti voi käyttää, itselläni meni puoli vuotta ennenkuin korkokengät eivät sattuneet jalkaan. riippuuhan toki mistä kohtia jalka murtui, itselläni kun oli pohjeluu poikki janilkkakin murtui.
ja vielä tuohon kipsijuttuun, eikös kipsillä voi astua jo kahden viikon jälkeen?

Siinä ei ole kipsiä, vaan joku "nykyaikainen kipsin korvike" (älä kysy tarkemmin! ;) ), ja murtuma on siinä kohdassa mistä sääriluu kiinnittyy polviniveleen. Neljään viikkoon hän ei saa astua jalalla ollenkaan, ja kuusi viikkoa on sairaslomaa yhteensä.

Niin ja muoks; onneksi on muotia matalakantaiset kengät, sellaiset hän oli aiemmin jo ostanutkin, ettei olisi pidempi kuin sulho! ;)
 

Yhteistyössä