Pissat naamalle

  • Viestiketjun aloittaja tasaarvoa
  • Ensimmäinen viesti
tasaarvoa
Mites on arvon miehet te kun tykkäätte niin ruikkia sitä spermaanne joka paikkaan, ja sitten sitä pitäisi vielä nielläkin. Mitäs jos seuraavan kerran sanonkin, että jos sinä ruikit spermat nieluun, niin minä ruikin sitten virtsani sinun nieluun. Nami nami, kyllä varmasti maistuu hyvälle. Sanon vielä päälle että jokainen normaali mies nauttii tästä, ja hivelen eritteitäni sitten vielä tukkaan ja vaatteisiin (jos niitä on päällä). Kuulostaako kiihottavalta?
Ja tietysti jos mies ei tähän suostu, niin heitän pihalle ja otan tilalle miehen joka nielee. Niin ja tässäkin tietysti pätee se että rumat miehet nielee ja vaikka mitä, mutta ne komeat vaan makaa lahnana ja odottaa että nainen tekee kaiken. Hyi hitto, semmoset saa kalppia kadulle hetipaikalla.
 
Arvo-Kalevi
Tasa-arvoa olisi jos ejakuloit eli ns. squirtaat miehen naamalle tai minne nyt haluatkin, se kun vastaa miehen siemensyöksyä. Jos taas miehesi tykkää pissiä päällesi niin sitten pissit sinäkin, tasa-arvon nimissä tietenkin.
 
Pissilissi
Olen usein fantasioinut siitä, kuinka ihanaa olisikaan virtsata estoisen, seksuaalisesti rajoittuneen, suomalaisen (mieluiten akateemisen), tanttamaisen naisen kasvoille! Olisi aivan mahtavaa katsella, kun kapeiden huulten ja silmälasien peittämien siansilmien ylitse virtaisi vuolas keltainen virta..ohuet, lyhyeksi kynityt hiukset liimautuisivat otsaa ja päätä myöten ja kultaiset helmeilevät pisarat valuisivat sisään puuvillaisen beessin kauluspaidan tai neuleen kauluksista. Ah, kyllä siinä saisi mielikuvaa kerrakseen, nami!

Joo, nainen tosiaan olen itsekin mutta ehkä vähän eri sarjaa kuin tuo aloittaja ;)
 
Sivhos
Kassoin erännä päivänä muun tekemisen lomassa seksi-dvd-levyltä lesbo/heteronaisten rakastelua.Lopussa oli pissahommat.Eiköhän ollut oikeeta vettä ,mitä puristivat pimpistään.Tollanen pissahomma,aika outo juttu.Mutta,meitä on joka lähtöön.
 
Tiina A
monet miehethän sitä haluaa. Kai se on monien fantasioiden summa, alistamista, nöyryyttämistä jne. Minä ainakin naisena nautin suunnattomasti kun saan kontrolloida rakastani tällä tavalla, se antaa eroottista latausta ja usein leikkien jälkeen nussimme nautinnollisesti.
Ps hajua ei juuri ole jos juo vettä ennen leikkejä.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina A:
monet miehethän sitä haluaa. Kai se on monien fantasioiden summa, alistamista, nöyryyttämistä jne. Minä ainakin naisena nautin suunnattomasti kun saan kontrolloida rakastani tällä tavalla, se antaa eroottista latausta ja usein leikkien jälkeen nussimme nautinnollisesti.
Ps hajua ei juuri ole jos juo vettä ennen leikkejä.
Jaa sittenhän ne onkin vesileikkejä.

 
tytterö
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina A:
monet miehethän sitä haluaa. Kai se on monien fantasioiden summa, alistamista, nöyryyttämistä jne. Minä ainakin naisena nautin suunnattomasti kun saan kontrolloida rakastani tällä tavalla, se antaa eroottista latausta ja usein leikkien jälkeen nussimme nautinnollisesti.
Ps hajua ei juuri ole jos juo vettä ennen leikkejä.
Jaa sittenhän ne onkin vesileikkejä.
eli vesileikkejä. Pissa on 98% vettä.
 
Sivupersoona
Onnistuuko pissaleikit myös toisinpäin?

Missä nukutte, kun tuossa menee sänky ihan vetiseksi?

Kyllä minäkin suihkutusta katsella uskaltaisin, mutta en sen alle haluaisi joutua. Menee vettä silmiin eikä näe mitään. Niin ja jos se vaikka kirvelee silmissä. Onhan siiä 2% jotakin muuta.
 
Kaisa et Arto
Välillä mies antaa ja nainen ottaa tai joskus toisinpäin miten milloinkin fiilistelee.
Yleensä teemme sen pesuhuoneessa toki on olemassa kumilakanoita jos sängyllä harrastelee. Kesäisin suihkuttelemme myös ulkona luonnossa.

Ei kirvele silmiä ja on täysin steriiliä tavaraa, käytetty aikoinaan mm haavojen puhdistukseen.

Siitä vaan kokeileen.
 
9jnä
Mites on arvon miehet te kun tykkäätte niin ruikkia sitä spermaanne joka paikkaan, ja sitten sitä pitäisi vielä nielläkin. Mitäs jos seuraavan kerran sanonkin, että jos sinä ruikit spermat nieluun, niin minä ruikin sitten virtsani sinun nieluun. Nami nami, kyllä varmasti maistuu hyvälle. Sanon vielä päälle että jokainen normaali mies nauttii tästä, ja hivelen eritteitäni sitten vielä tukkaan ja vaatteisiin (jos niitä on päällä). Kuulostaako kiihottavalta?
Ja tietysti jos mies ei tähän suostu, niin heitän pihalle ja otan tilalle miehen joka nielee. Niin ja tässäkin tietysti pätee se että rumat miehet nielee ja vaikka mitä, mutta ne komeat vaan makaa lahnana ja odottaa että nainen tekee kaiken. Hyi hitto, semmoset saa kalppia kadulle hetipaikalla.
Sopii!
 
Viimeksi muokattu:
drinkman
Mites on arvon miehet te kun tykkäätte niin ruikkia sitä spermaanne joka paikkaan, ja sitten sitä pitäisi vielä nielläkin. Mitäs jos seuraavan kerran sanonkin, että jos sinä ruikit spermat nieluun, niin minä ruikin sitten virtsani sinun nieluun. Nami nami, kyllä varmasti maistuu hyvälle. Sanon vielä päälle että jokainen normaali mies nauttii tästä, ja hivelen eritteitäni sitten vielä tukkaan ja vaatteisiin (jos niitä on päällä). Kuulostaako kiihottavalta?
Ja tietysti jos mies ei tähän suostu, niin heitän pihalle ja otan tilalle miehen joka nielee. Niin ja tässäkin tietysti pätee se että rumat miehet nielee ja vaikka mitä, mutta ne komeat vaan makaa lahnana ja odottaa että nainen tekee kaiken. Hyi hitto, semmoset saa kalppia kadulle hetipaikalla.

Maistelisin mielelläni naisen pissaa ja nuolisin orgasmin ,mutta eipä ole löytynyt naista .....olette turhan ujoja...
 
Viimeksi muokattu:
Kuningatar78
Meillä mies ottaa pissit suuhun ajoittain yhteisen kylpemisen yhteydessä, kiimasta sekaisin, vaikka alussa vähän vastaan yritti laittaakkin. Eikä ole mikään ruma honkkeli, joka ei muille kelpaisi.
 
uri geller
Sitä varten on suojat sängyssä ettei tarvitse pidätellä, jos sattuu vähän lirahtelemaan. Vaimon piti ennen käydä aina veskissä kesken hommien, mutta kun keksittiin, että suojataan sänky ja antaa valua mitä valuu, niin siitä tuli ihan uusia kokemuksia; pissa ei ole pahanmakuista.
 
fisherman
Meillä otetaan eukon pisut talteen ja laitetaan pakastimeen. Sieltä ne otetaan sitten ja laitetaan kattilaan aina silloin, kun tehdään kalaruuan lisukkeeksi kalalientä. A vot, ku kalan maku korostuu ainakin kymmenenteen potenssiin.
 

Yhteistyössä