Pissatulehdus vai jotain muuta? Apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymysmerkkinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymysmerkkinä

Vieras
Olen tavannut miehen jonka kanssa seksi on parasta koskaan kokemaani. Tajusin hänen kanssaan että en todella koskaan ole seksissä saanut sitä maagista isoa O:ta aiemmin o.0
Olimme toissapäivänä yhdynnässä ja sain varmaan neljä kertaa lyhyen ajan sisään.
Nyt sitten alapäässä tuntuu koko ajan siltä kun olisi saamassa.. En osaa selittää, mutta esim.pissatessa ei kirvele eikä satu vaan tuntuu siltä kun sais orkun o.0
En siis tosiaan ole laukeamassa joka vessareissulla :D Mutta sellainen kumma tunne alapäässä?! Lisäksi ramppaan pissalla koko ajan, hirveä pissahätä puolen tunnin välein.
Mitä hittoa se mies mulle on tehnyt? :D
Mulla ei koskaan ole ollut pissatulehdusta että ei ole vertailupohjaa...

Ollaan kumpikin käyty hiljattain testeissä muussa yhteydessä. Et ei pitäis olla. Vaikka täällähän se käännetään niin et se mies käy höyläämässä myös seitsemää muuta ja mullahan on nyt joku kuppa :D

Sp-tautien itämisaika on kyllä hiukan pidempi kuin pari päivää, esim. klamydiatesti kannattaa tehdä vasta 10-14 päivän kuluttua mahdollisesta tartunnasta. Olisiko bakteerivaginoosi, hiiva tai vain ärtyneet limakalvot poikkeuksellisen aktiivisesta toiminnasta johtuen.