Pistä paremmuusjärjestykseen nää lastenvaatteiden ostopaikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
seppälä, h&m, lindex, stockmann, metsola, prisma, kappahl, citymarket, halpahalli, sokos, tokmanni

eli 1. mistä ostetut on parhaita
ja viimeiseksi mitä et haluaisi

[QUOTE="vieras";24301964]seppälä, h&m, lindex, stockmann, metsola, prisma, kappahl, citymarket, halpahalli, sokos, tokmanni

eli 1. mistä ostetut on parhaita
ja viimeiseksi mitä et haluaisi[/QUOTE]

Stokka
Lindex
CM
HM
KappAhl
Prisma
Seppälä
Sokos

Nuo muut on mulle tuntemattomia. Järjestys näiden muidenkaan välillä ei ole kovin selkeä. Käytännössä ostan stokkalta, bobosta, jesperjuniorista tai tilaan netistä. En muista milloin olisin ostanut lasten vaatetta S-ryhmästä, KappAhlista tai Seppälästä (v. 2004?). Cittarista tulee raapaistua mukaan aina silloin tällöin.

Oon ostanu paljo vaatteita h&m:ltä, lindexiltä, jne. mut pakko kyl sanoo et h&m:n vaatteet on huonolaatuisia, venyy ja kulahtaa nopeesti :( halpahallista ostetut play zone vaatteet tosi laadukasta puuvillaa, hyvän näköisiä, halpoja, ei kulahda ja pysyy muodossa vaikka paljo pitää pestä

Metsola. Prismasta ostan kuravaatteita ja ehkä gorelenkkarit. Stokkalta ostan lähinnä kenkiä. Henkkamaukalla on nätit vauvojen vaatteet. Mutta käytännössä ostan eniten jostain ihan muualta :)

Halpahallista, Sokoselta, Tokmannilta, Seppälästä ja Cittarista en osta vaatteita. Lindexin ja Kappalin vaatteita en enää oikein osta, laatu on lopulta kyllä heikkoa. Lindexiä on kyllä käytössä vielä.

1.Lindex
2.sokos
3.h&m- saa kyllä olla tarkkana mitä ostaa, osa vaatteista on tosi huono laatuisia, mut hyviäkin on.
4.cittari
ja sit ostelen lisäksi paljon nettikaupoista, mut niitä ei ollu tos listassa, esim nellyltä tilaan ja sit joitain ulkomaalaisia nettikauppoja käytän kans.

Mun mielestä HM:n vaatteet on usein nättejä, mutta vauvavaatteet on kamalan epäkäytännöllisiä. Tai sitten mun vauvat on oudon mallisia - tai mulla on "väärä" maku;D Jotkut tietyt babyfarkut on OK kuten myös pikkuisten pyjamat, mutta useimmista newborn-vaatteiden mallista en tykkää. Siis käytössä.

Vaikea laittaa järjestykseen kun jokaisella on oma "funktionsa".

Söpöimmät (Bamsea pienille, isolle pojalle rokkipaitoja jne.): Lindex
Edulliset ulkovaatteet ja peruskollarit: Halpa-Halli
Isommille lapsille: H&M
Satunnaista tarttuu mukaan, tai kun kiireessä saatava esim uimapuku (on lähin kauppa): Prisma
Joskus alesta löytyy jotain: KappAhl ja Seppälä

Sokosta, Stokkaa, Tokmannia ja Metsolaa ei meilläpäin olekaan. Ellokselta joskus tilaan. Ulkomailta tilaan itselleni ja sieltä joskus lapsillekin. Minusta lastenvaatteet on tehty käytettäväksi ja jokainen vaate kuluu käytössä, joten en odota saavani "superlaadukasta". Vaateet kuitenkin jäävät nopeasti pieneksi. En halua myydä vaatteita eteenpäin tai "tienata" niillä, joten mitään merkkikuteita ei meille kerry kuin kummien tuomana ...ja SPR:n kirpparilla ovat riemuissaan kun tuon taas kasan pieneksi jäänyttä Marimekkoa jne jne :D

Yritän laittaa järjestykseen...

H&M: pirteät, kestävät ja ennenkaikkea edulliset sisävaatteet täältä.
Stockmann: hyvännäköiset merkkivaatteet, ostan juhlavaatteet täältä ja alennuksesta muutakin.
Prisma/Sokos/Halpahalli: satunnaisia sukkia/alushousuja lukuunottamatta en ostele mitään.
Muut: en käy näissä kaupoissa.

H&M
Lindex

Näistä ostan ap:n antamista vaihtoehdoista kaikkein eniten. Sitten tulee satunnaiset KappAhl ja Sokos. Lopuista vaihtoehdoista en ole koskaan ostanut mitään. Stockmannilta voisin, mutta ei ole tullut käytyä lastenvaatteet mielessä - vielä.

Yhteistyössä