pistäkääs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PostiPate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnustan mä teen aina Knorrin valmiista paketista, mutta en laita ihan koko sitä maustepussia ja laitan kaikki tarvittavan nesteen maitona. Sekaan silppuan tuoretta tomaattia 2-3 kpl. Jauhelihaksi paistijauhelihaa. Tulee mun mielestä tosi hyvää ! Ja pääsee helpommalla ;)

Niin paistaa kannattaa koko aika miedolla lämmöllä vaikka kestää vähän pitempään eli 175 astetta reilu tunti.

jos haluaa helpolla selvitä niin Rainbown lasagneaineksista tehty on hyvää, lisään vaan juustoa niihin väleihin...

mut sit jos itse teen niin suurinpiirtein näin

jauhelihakastike

400 g jauhelihaa
1 tlk maustettua tomaattimurskaa
1 prk pyrettä
sipulia
suolaa sokeria

juustokastike

1 l maitoa
n. 50 g voita
sopivasti jauhoja
1 pss emmentaler-raastetta (joku saksalainen juusto, ainakin osuuskaupasta saa)
suolaa

kastikkeet kannattaa maustaa yli, koska lasagnelevyt imee makua. Lisäksi kastikkeet kannattaa jättää löysiksi koska levyt imee nestettä. Ja sit enintää kolme levykerrosta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekseliäs Kaisa:
hanki keittokirja!

kiitos ohjeesta :o

ole hyvä! niis on lasagnelevypakettien kyles ohje.. jos osaat sieltä lukea niin saat varmaan jotain aikaseksi. kaikkee tyhmää tääl ja kysellää.

eihän näitä tyhmiä oo pakko lukee, saatikka kommentoida. syö yksinäs aina valmislasagnea :kieh:

hanki keittokirja!

kiitos ohjeesta :o

ole hyvä! niis on lasagnelevypakettien kyles ohje.. jos osaat sieltä lukea niin saat varmaan jotain aikaseksi. kaikkee tyhmää tääl ja kysellää.

eihän näitä tyhmiä oo pakko lukee, saatikka kommentoida. syö yksinäs aina valmislasagnea :kieh:

vi*tu se mitää valmislasagnee ole jos ostaa valmiiksi tehtyjä levyjä.. vai meinaatko tehä ne levytkin alusta asti itse. ja mikä kekseliäs kaisa sä oot jos et osaa es lasagnea tehä ilman kaksplussan apua

Yhteistyössä