Pistävä kipu pohkeessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mona"

Vieras
Eilen alkoi pistävä kipu pohkeessa, välillä tuntuu samanlainen kipu myös polvitaipeessa.
Eniten tuntuu, kun istun pidempään, kävelemään lähtiessä aika pian helpottaa.
Myös viime yönä kipu herätteli vähänväliä eikä oikein kipulääkkeetkään auttaneet.
Kävellessä tuntuu pienenä jomotuksena. Mulla oli pari vuotta sitten vastaavanlaista kipua ja kesti liki viikon, joten tuskin on ainakaan mikään veritulppa nytkään kyseessä.
Mulla huomenna 12 tunnin työpäivä, ja suurin osa tosta ajasta menee istuessa. Jos meen illalla jalan kanssa terv.keskuspäivystykseen voiko esim terkkari kirjoittaa saikkua ton jalan takia, vai pitääkö mun odottaan tunti tolkulla lääkärille.

[QUOTE="mona";23758663]Eilen alkoi pistävä kipu pohkeessa, välillä tuntuu samanlainen kipu myös polvitaipeessa.
Eniten tuntuu, kun istun pidempään, kävelemään lähtiessä aika pian helpottaa.
Myös viime yönä kipu herätteli vähänväliä eikä oikein kipulääkkeetkään auttaneet.
Kävellessä tuntuu pienenä jomotuksena. Mulla oli pari vuotta sitten vastaavanlaista kipua ja kesti liki viikon, joten tuskin on ainakaan mikään veritulppa nytkään kyseessä.
Mulla huomenna 12 tunnin työpäivä, ja suurin osa tosta ajasta menee istuessa. Jos meen illalla jalan kanssa terv.keskuspäivystykseen voiko esim terkkari kirjoittaa saikkua ton jalan takia, vai pitääkö mun odottaan tunti tolkulla lääkärille.[/QUOTE]

johan tippu

Yhteistyössä