pistetäänpäs lauantain " mitä yllä, lasissa & lautasella"- kallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
itsellä yllä musta naruolkaiminen perustoppi & pitkä armeijavihreä puuvillahame (+ mustat pitsipikkarit) , päässä musta jenkkihuivi ja ranteissa kilisee sen kymmeniä renkaita. lautasella tortillarullia & fetajuusto-kuutioita , lasissa päärynäsiideriä :p :heart:

musta Hello Kitty toppi ja mustat lököhousut... Olin "reeneissä" niin jummpakuteet. Kohta lasissa kirsikka siideriä ja just söin nakkisoossia. Suklaata/karkkia tekis mieli mutta en taida jaksaa lähteä hakeen.... Ai niin, päässä nuttura.

Alusvaatteet, oranssi-pinkki raidallinen pitkä paita, harmaat leggarit. Kohta vaihtuu lenkkareihin ja ulkoiluvaatteisiin, pitäisi lenkille vääntäytyä.

Lautasella ei mitään. Myöhemmin ehkäpä mansikoita ja vaniljajätskiä, jos oikein villiinnyn. Lasikin on tyhjä, viimeksi join siitä sitruunavettä.

Sellaiset suorat matalalantioiset housut, harmaat. Musta hihaton toppi. Mukissa oli kahvia, kaapissa olis Pinot Grigio jonka meinasin kohta korkata, ja sit suihkuun ja jotain vähän makeempaa päälle.

mustat housut, musta paita, tuopista vetäsin vettä, itse tehtyä pitsaa söin, oluen vois avata, huoneenlämpöisen :) se on parasta niin :) ja sipsejäkin voisi maistaa....

Ei muita vaatteita kuin alkkarit. Edessä juustopalloja ja vesilasi, meinaan kyllä sihauttaa just Fostersin auki = olutta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Farkut, T-paita, lasissa lonkeroa. Viihteelle menossa. Lapset on jo niin isoja, että saavat ostaa juomansa itte kaupasta, eli kukkahattutädit - sormet pois lastensuojelun hätäpäivystysnumerolta :D

Päällä löysät sisähousut ja t-paita. Oon siivonnu koko päivän ja vieläkin on tavarat sekaisin kun vaihdettiin vähän järjestystä. Mies meni hakemaan pizzaa. Hakisin jääkaapista siiderin, mutten jaksa nousta tästä. :)

Mulla on ylläni niinkin tyylikäs asu kuin t-paita, pikkuhousut ja sukat. :D Napostelen tässä ruissipsejä valkosipulituorejuuston ja valkohomejuuston kanssa, lasissa on vettä. Pääsykokeisiin pänttäilen kotona ja istahdin tähän koneelle välipalalle. :D Kohta takaisin sorvin ääreen... Illalla vois ehkä vähän herkutella ja juoda vaikka siiderin tai pari.

Farkkulegginssit,persikanvärinen GT:n hihaton pitkä toppi ja ruskea GT:n pitkähihainen t-paita. Lautasella oli äsken kinkku-juusto-herkkusieni-paprika-munakas ja kun viisut alkaa niin sihautan lonkeron auki.

Yllä: oranssi, löysä hihaton paita (tai no, kai tämä on oikeasti überlyhyt mekko..:D mun pienessä maailmassa tosin tämän mittaset vaatekappaleet on toppeja/paitoja..)
ja ruskeat collegehousut, joiden perstaskusta kurkkii kierosimmunen pupu.. Seksikästä..:D

Lautanen on tyhjä jo..

Lasissa: Rommikola! Jee! Alkoholia juon ekaa kertaa yli vuoteen..:) Illemmalla jotain vähän parempaa päälle ja kaupunkiin bilettään--->

Yhteistyössä