Pistin välit poikki ystävääni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Seinäjoen typeryys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Seinäjoen typeryys

Vieras
Mä olen todella räjähtävä luonne, ja nyt mun äkkipikaisuus teki mulle temput.
:(
Ystäväni tarvitsi minun tukeani, ja mä heitin märän rätin päin sen kasvoja ajatellessani silloin vain ystäväni käytöstä mua kohtaan.
Vaikka asia ei ollut paras mahdollinen miten hän yritti tilanteen ratkaista, niin mä menin ja käänsin sille selkäni enkä edes yrittänyt keskustella asiasta sen enempää.
Nyt mua harmittaa todella paljon, olen kuullut juoruja jotka tukevat ystäväni tarinaa. :(
Ystäväni ei vastaa mun puheluihin, ei viesteihin. Yhden viestin lähetti mulle; Sä teit valintasi. En voi siitä sua syyttää, katoan elämästäsi pyyntösi mukaan."

Nyt mä sain mitä halusinkin silloin suutuspäissäni.
Mutta haluan hänet takaisin ystäväkseni, pyydän anteeksi, teen mitä vain. :(

Toivottavasti tunnistit itsesi, ja vastaat mun puheluun kun seuraavan kerran koitan sulle soittaa.

Kaksonen olen.

Kiitos ideasta, laitan kirjeen.

Ystäväni yritti keskustella kanssani kuin aikuinen, minä en nähnyt kuin punaista ja vihaa sillä hetkellä häntä kohtaan. :(
Ollaan ennenkin tapeltu asioista, mutta koskaan en ole hänelle näin tehnyt, ja kuinka mä sitä haukuin. En edes tiennyt niitä asioita mitä kaikkea tässä jutussa oli, kun en kuunnellut.
Hemmetti! Miksi täytyy olla suuri suustansa, ja typerä äkkipikaisuus!
Ystäväni on monen kertaa katsonut minun toilailuja läpi sormiensa, ja ei ole koskaan mua haukkunut.
Mä olen idiootti. :(

sellasta voi tapahtua, jos alkaa kunnolla ystäväänsä mollaamaan. en jaksanut minäkään kuunnella ystäväni haukkumisia, kun ei mitään positiivista musta enää löytänyt. ei olle oltu enää vuosiin missään tekemisissä ja se oli mulle kyl helpotus.

Alkuperäinen kirjoittaja Seinäjoen typerys:
Eli täytyykö mun vaan luovuttaa, ja antaa ystävyyden haalistua?
Hävettää todella paljon. :(

No, toki onhan aina mahdollisuus et saat anteeksi. Mut ystävyyden luonne voi muuttua, kenties välit etääntyä.

Kaksosten luonnehoroskooppi:

"Olet nopea ja älykäs. Molemmat sukupuolet pitävät sinusta, koska olet biseksuaalinen. Odotat saavasi kaiken mitättömin ponnistuksin. Olet helppoheikki ja sinulla on taipumusta sukurutsaukseen."

Lähde: http://www.aikakone.org/juhani/horoskooppi.htm

Alkuperäinen kirjoittaja Seinäjoen typerys:
Eli täytyykö mun vaan luovuttaa, ja antaa ystävyyden haalistua?
Hävettää todella paljon. :(

No ei todellakaan tarvii luovuttaa. Kirjota oikeesti se kirje, ja jos ei vastaa, niin kirjota toinen. Näin mä ainakin tekisin, jos olisi omasta tärkeästä ystävästä kyse...

Kiitos teille neuvoista.
Kirjoitan nyt sen kirjeen, ja katson mitä tuleman pitää.
Otan iskut vastaan, kunhan saan hänet anteeksi antamaan että katsoin vain omaa napaani kun hänellä oli tarina kerrottavana.
Jos en saa anteeksi, tiedän ainakin että hän on tietoinen siitä kuinka pahoillani olen.
Toivon samalla että hän näkisi tämän tekstini myös, käy täällä kuitenkin aika useasti.

Jos joku mun ystävistä kilahtais mulle tuolla lailla, niin voisin antaa anteeksi, mutta ikinä ei välit korjaantuisi. Ystävänsä kun voi valita, ja jos todella joku voi tehdä noin toiselle, niin en sitä ystäväpiiriini varmaan edes kaipaisi. Itsekin on kiivas ja äkkipikainenkin, mutta en ystäville menis ikinä keuhkoomaan päin naamaa.
Ystävät on sitä varten, että ne tukee, vaikka olisivatkin eri mieltä. Ei ne rupea arvostelemaan tai sättimään.

Ymmärrän ystävääsi, jos ei halua enää tiivistä yhteydenpitoa.

Kaikkien kaksosten sääntö nro 1. Sano SE mutta älä laita paperille. Ja jos nyt pakottavaa tarvetta tunnet kirjoittamiseen, niin kirjoita tekstiä jonka kaverisi voi näyttää kenelle tahansa. Sen hän nimittäin tekee.
Suosittelisin mielummin kukkapuskaa ja simppeliä korttia, Anteeksi.

"Ystäväni yritti keskustella kanssani, minä en nähnyt kuin punaista ja vihaa sillä hetkellä häntä kohtaan."

Tämä on kammottavaa. Mun mies on tällainen. Kauhea tunne kun itsellä on vielä järkeä päässä ja pystyy katsomaan tilannetta ulkopuolelta ja toinen on siinä tilassa etteivät mitkään sanat tavoita.

Mutta hei ap, sä olet sentään niin fiksu että tiedostat ja ajattelet käytöstäsi. Sinuna hakisin vaikka kirjastosta itseapukirjoja jotka oikeasti auttavat.

Tein kirjeen, ja nyt mä emmin kuitenkin että lähetänkö sen..
Ei se mua haittaisi vaikka hän sitä muille näyttäisi.
Eniten nyt jäin empimään että riittääkö tähän soppaan enään edes sanat, edes minkäänlaiset.
Sanottu mitä on sanottu. Ja tein mitä tein.
Olisiko kuitenkin paras vain antaa ajan kulua, ja lähettää se kukkapuska ja kortti sanalla "anteeksi"..?

Alkuperäinen kirjoittaja r:
"Ystäväni yritti keskustella kanssani, minä en nähnyt kuin punaista ja vihaa sillä hetkellä häntä kohtaan."

Tämä on kammottavaa. Mun mies on tällainen. Kauhea tunne kun itsellä on vielä järkeä päässä ja pystyy katsomaan tilannetta ulkopuolelta ja toinen on siinä tilassa etteivät mitkään sanat tavoita.

Mutta hei ap, sä olet sentään niin fiksu että tiedostat ja ajattelet käytöstäsi. Sinuna hakisin vaikka kirjastosta itseapukirjoja jotka oikeasti auttavat.

Kun ajattelisin ensin ennenkuin tekisin. :(

itse tein juuri samalla tavalla laitoin vuosien valittaja ystävääni välit poikki muutama vuosi sittten ja oli mun paras tekoni vuosiin......paskaa kun tuli aina vaan......ei muuta.

Mä tein saman juuri hiljattain.
Juuri tuollaiselle ihmiselle joka haukkuu mua kaikille ja ei edes kuuntele mua.
Mulla on niin hyvä olla nyt. :)
Mun ei tarvitse ajatella milloin se räjähtää ja haukkuu mut pystyyn toiselle ystävälleen.
Vahva tunne että tää oli hyvin ikävä päätös mutta oikea. :)

Yhteistyössä