Pitääki olla tämmönen luonne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Yleensä kun jotain saan päähäni niin se myöskin ois tehtävä ellei jotain tosi estettä juuri sillä hetkellä tule, muuten se asia jää rassaamaan tonne pää koppaan.
Välillä mua itteekin ottaa aivoon kun jotain tyhmää saan päähän niin se ei sieltä lähe ennen kuin sen olen tehny. :kieh:

No ikkunasta huomasin että puussa roikku uistin siiman päässä minkä viime kesänä sinne heitin (harjottelin virvelin käyttöö), tietysti mulle tuli pakkomielle saada se sieltä pois nyt just, kuitenkin jätin menenättä mutta koko ajan se haittas tuolla ja sinne rassaamaan sitä. :whistle:

Mulla oli vaikka mitä keppiä ja haravaa siinä millä sitä noukin :D
Sitten sainkin päähäni että tuolla etupihalla on ne kauheen isot pihdit, että niillä saan hyvin kiinni.
:ashamed:
Yltyin just siihen uistimeen niillä ja kun ne pihdit paino niin älyttömästi että niiden varaan sitten kallistuin että se siima katkeis, no jumankekka se tuli koko kauhee oksa mun niskaan. :ashamed: :headwall:

siellä olin rähmälläni oksan alla pihtineni ja vielä kehtas tuo naapurin ukko tulla huutamaan että mitä ihmettä siellä teet, no tota uistinta tossa otin :ashamed: :whistle:
Hävetti hieman \|O

Yhteistyössä