Pitääkö blogista kertoa kumppanille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö kaukaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö kaukaa

Vieras
Olen pitänyt blogia jo useamman vuoden, saman aikaa olen ollut periaatteessa sinkkuna. Nyt olen tutustunut yhteen mieheen ja mietin pitääkö minun kertoa blogistani hänelle. Kukaan ei tiedä että pidän blogia, se on kuin päiväkirja minulle, yleinen vain. Blogista ei selviä kuka olen, missä asun tai mitä teen työkseni. Se on aika tylsä blogi jolla ei ole vakituisia lukijoita, yksi tai kaksi käväiseen kun kirjoitan ja päivitys näkyy blogilistassa. En sinänsä puhu paljoa yksityiselämästäni, vain mitä ajattelen mistäkin, eli en kerro siinä ihmisistä ympärilläni paljoakaan...

Mitä mieltä te olette, pitäisikö miehelle kertoa jos suhteemme syvenee?

[QUOTE="vieras";28720141]Ei minun mielestäni, etenkin jos et kirjoita hänestä edes verhotusti siinä.[/QUOTE]

Olen ohimennen maininnut ja nyt mietin kuinka paljon voin mainita jos en kerro miehelle... Tietenkin voin laittaa blogin yksityiseksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap tyttö;28720160:
Jotenkin haluan rauhassa puida asioitani ja ehkä saada puolueetonta vastakaikua lukijoilta. Jos kertoisin miehelle, kävisi hän kuitenkin lukemassa sitä ja se ei olisi niin huoletonta enää...

Minä ajattelen vähän niin, että niillä ihmisillä, joista blogissa kirjoitetaan, on oikeus tietää, että heistä kerrotaan. Joten ehkä minä joko kertoisin tai olisin kirjoittamatta hänestä. Näin toimin oman blogini kanssa, tosin se on rajattu aihepiiriltään ja käsittelee ihmisiä hyvin vähän, enemmän tiettyä harrastusta.

Taidan laittaa blogin yksityiseksi jos suhde tässä edistyy...
Tää ongelma tuli mieleen kun luin säännöllisesti itse yhtä ihanaa blogia, mutta blogin kirjoittaja tapasi unelmiensa miehen ja vähitellen päivitykset harventuivat ja lopussa lopetti juuri siksi ettei toisesta kirjoittaminen ollut oikein oikein, ja alussahan toinen vie kaiken ajatuksen :).

Minullakin on blogi joka on avoin mutta anonyymi. Puolisoni kyllä tietää blogista mutta esim yhdelle ystävälle kerroin kirjoittavani blogia mutta anonymiteetin vuoksi en halua kertoa sen nimeä. Tuli siis ystävän kanssa blogit puheeksi yleensä ja siinä yhteydessä mainitsin. Ystävän mielestä asia oli ihan ok.

[QUOTE="vieras";28720287]Millainen se sisältö sitten on, jos ei se ole olennaista, siis millaisista asioista voi kirjoittaa? :) En tarkoita viisastella, mutta eikö se ole just se juttu, että blogissa kirjoitetaan jostakin itselle tärkeästä. Kai.[/QUOTE]

No omista mielenkiinnon kohteista vaikka kosmetiikka. Ei mies järin paljoa siitä kostuis jos tietäis et kirjottelen meikeistä. Tai muusta sellaisesta.

Toisaalta emmä kyllä kertois miehelle välttämättä siitäkään jos bloggaisin vaikka parisuhteestani, tunnistamattomasti toki tietenkin.

No omista mielenkiinnon kohteista vaikka kosmetiikka. Ei mies järin paljoa siitä kostuis jos tietäis et kirjottelen meikeistä. Tai muusta sellaisesta.

Toisaalta emmä kyllä kertois miehelle välttämättä siitäkään jos bloggaisin vaikka parisuhteestani, tunnistamattomasti toki tietenkin.

Okei, itse vaan ajattelisin, että se on olennaista kirjoittajalle,muttei tietty sille puolisolle :)

Meillä mies tietää, että bloggaan. Ihan siitä syystä kun niitä kuvia joutuu ottamaan ja hänestäkin on kuvia blogissa...joudun pyytämään lupaa julkasuihin ja keskustelemaan lasten kuvien kohdalla mitä postaillaan.

Yhteistyössä