Pitääkö Espritin puseroiden ilmoitetut pituudet teistä paikkansa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian lyhyitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian lyhyitä

Vieras
Itse tilasin juuri kaksi puseroa ja molemmat on tosi lyhyitä, paljon lyhyempiä kuin niiden piti olla. Toinen oli neule ja sen ilmoitettu pituus nettisivuilla oli 61cm koossa L. Itse tilasin koon M ja se on vain 55cm pitkä. Toinen oli trikoopusero jonka pituus piti olla 64cm koossa L. Itse tilasin koon M ja se on vain 56cm pitkä. Kauniita puseroita ovat muuten molemmat, mutta vähän liian lyhyitä kyllä. En ymmärrä miten nuo pituusmitat voi heittää noin paljon. Yleensä en edes tilaa puseroa joka on alle 60cm pitkä, koska se on inhottavan lyhyt.

No ihan oletettavaa on, että paidan pituus voi lyhentyä, jos valitset pienemmän koon...

En tykkäisi, jos paidan koko olisi luvattua lyhyempi, mutta sulle ei ole luvattu yhtään mitään. Jos L on 61cm, niin M on varmasti alle 60cm. Se toinen trikoopusero olisikin voinut olla pidempi.

Järjestäin paidat ovat törkeän lyhyitä. Ja kun vielä ne ovat mittoja ennen kutistumista, jota ei voi arvoida etukäteen. *piip*

Niin, mä oon aina jotenkin vaan olettanut että kokojen välillä se ero ois vaan sentin tai enintään kaksi. Mutta näköjään se on sitten enemmän. Kun ostaa vaatteita jostain liikkeistä, niin tuota ei tule niin katsottua. Pitääpä alkaa tarkkailemaan kaupoissa onko se ero aina noin suuri

Yhteistyössä