Pitääkö Facebook nyt vaihtaa GooglePlussaan?? Ahistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun elämä ei riipu facebookista mutta tarviin sitä silti!!

Ja parin tunnin päästä KAIKKI mun 4 vuoden takaiset päivitykset ym on nyt helposti yhden pikku klikkauksen kenelle tahansa :( Onhan ne ollut ennenkin, mutta jotenkin ajattelin lisätessäni iskäni 3kk sitten et se ei näe niitä järkkyjä juoppopäivityksiä vuodelta 2008!

En luota koko paskaan enää yhtään. Ahistaa.

Oisko Google+ parempi??

Joku viisaampi kertoi että sieltä voi nyt uudistuksen myötä poistaa kerralla vaikka kaikki ennen vuotta 2010 joten tee niin heti kun se on mahdollista niin ei tartte yksitellen :D

joku nimittäin just manaili naamassa että nyt sit tuollainen uudistus kun hän oli tuntitolkulla poistellut yksitellen kaikki viestit :D :D

Vielä kun joku kertoo, että miten mä saan ne kaikki vanhat viestit poistettu yhdellä napinpainalluksella, niin on hyvä. Muutoin on hyvin huono.

Mulla siis jo näkyy kaikki menneiden vuosien höpinät seinällä.

Viimeksi muokattu:
Ei kannata jakaa koko elämäänsä netissä, jos ei hyvillä mielin pysty lukemaan vanhoja juttujaan. Mulla ei ainakaan ole siellä mitään poistettavaa, vanhoissakaan tarinoissa. Eikä se sitäpaitsi kaikkea näytä, en mä ainakaan timelinesta näe, milloin joku kaveri on mut poistanut. Vaikka niitäkin on.

[QUOTE="vieras";24725342]Ei kannata jakaa koko elämäänsä netissä, jos ei hyvillä mielin pysty lukemaan vanhoja juttujaan. Mulla ei ainakaan ole siellä mitään poistettavaa, vanhoissakaan tarinoissa. Eikä se sitäpaitsi kaikkea näytä, en mä ainakaan timelinesta näe, milloin joku kaveri on mut poistanut. Vaikka niitäkin on.[/QUOTE]

Pitääkö olla kyse siitä, ettei pysty hyvillä mielin lukemaan vanhoja juttuja. Mun seinälläni ei ole mitään sellaista mitä siellä ei periaatteessa voisi olla, sillä ei siellä ole mitään törkytekstiä/kännipäivityksiä tms. mutta en mä siltikään halua sinne 2009 vuoden turinoita, mitä siellä nyt on.

Enkä mä niitä sinne ole kirjoittanut, vaan muut. Siellä on onnitteluja vauvasta jne. eli ei pahaa, mutta en mä halua niitä siltikään sinne enää esiin.

Pitääkö olla kyse siitä, ettei pysty hyvillä mielin lukemaan vanhoja juttuja. Mun seinälläni ei ole mitään sellaista mitä siellä ei periaatteessa voisi olla, sillä ei siellä ole mitään törkytekstiä/kännipäivityksiä tms. mutta en mä siltikään halua sinne 2009 vuoden turinoita, mitä siellä nyt on.

Enkä mä niitä sinne ole kirjoittanut, vaan muut. Siellä on onnitteluja vauvasta jne. eli ei pahaa, mutta en mä halua niitä siltikään sinne enää esiin.

No onhan niitä vanhoja juttuja pystynyt ennenkin selaamaan alaspäin, tosin vain jonkun aikaa. Ja voihan ne tosiaan poistaa, jos ei halua että ne siellä näkyy. Siksi mä otin timelinen jo muutama päivä sitten, että pystyn opettelemaan sen käytön ennenkuin se alkaa toimia kaikilla. Mutta sehän on ihan kiva ominaisuus, pystyy laittamaan muistiin elämän kohokohdat/suuret tapahtumat ja kirjoittamaan niistä vaikka tarinan.

Ja eihän siihen ole pakko lisätä mitään, jos ei halua.

Mä en mihkään googleplussaan mene! Jos kaverit kaikkoaa fb:sta, suljen itsekin tilini, siinä ei sen kummempia.
Ensin ollaan annettu kaikki elämästämme fb:iin ja nyt sitten google+ kerää meistä kaiken.
Huh huh!

[QUOTE="vieras";24725365]No onhan niitä vanhoja juttuja pystynyt ennenkin selaamaan alaspäin, tosin vain jonkun aikaa. Ja voihan ne tosiaan poistaa, jos ei halua että ne siellä näkyy. Siksi mä otin timelinen jo muutama päivä sitten, että pystyn opettelemaan sen käytön ennenkuin se alkaa toimia kaikilla. Mutta sehän on ihan kiva ominaisuus, pystyy laittamaan muistiin elämän kohokohdat/suuret tapahtumat ja kirjoittamaan niistä vaikka tarinan.

Ja eihän siihen ole pakko lisätä mitään, jos ei halua.[/QUOTE]

Mä olin poistanut kaikki ne vanhat...sinä meni tuossa jokunen aika sitten yksi, tai kaksi iltaa. Mutta nyt siellä on näemmä päivityksiä 2009 ja 2008 vuosilta, joita ei siellä ennen ollut.

Mä en halua mihinkään facebookkiin kirjoittaa elämäntarinaani. Jos mulle tulee moiselle tarvetta, ostan päiväkirjan :D

Kertokaapa MITEN google+ olisi mitenkään turvallisempi, ensinnäkin tajuatteko millä tietopallilla se istuu? Päästään yhdestä pirusta ja myydään sielu toiselle, right.

Sitäpaitsi mies sanoi, että facebook toimii nyt samalla lailla suunnilleen kun google+, on siellä ollut jonkun aikaa. Niin miten siirtyminen sinne helpottaisi?

Jos kovin pelkää, ei kannata käyttää nettiä ollenkaan.

Poistin profiilini juuri kokonaan facebookista. Itseäni esim. hirvittää myös se että facebook kerää kaiken tiedon vierailemistani sivuista, vaikka en olisi sinne kirjautuneena. Toki evästeet voi poistaa, mutta kiva kun ei aina muista.... sitten surffailet jossain mielenterveyssivuilla tai aikuisviihdesivustolla. Joku päivä nekin tiedot sitten vielä pompsahtaa kaikkien nähtäväksi timelineen. Nice!

[QUOTE="vieras";24725472]Poistin profiilini juuri kokonaan facebookista. Itseäni esim. hirvittää myös se että facebook kerää kaiken tiedon vierailemistani sivuista, vaikka en olisi sinne kirjautuneena. Toki evästeet voi poistaa, mutta kiva kun ei aina muista.... sitten surffailet jossain mielenterveyssivuilla tai aikuisviihdesivustolla. Joku päivä nekin tiedot sitten vielä pompsahtaa kaikkien nähtäväksi timelineen. Nice![/QUOTE]

Kaveri poisti profiilinsa facesta. Vuoden päästä ajatteli luoda uuden tilin ja meni tekemään sitä. Yllättävää kyllä löysikin sen vanhan tilinsä, jota siis ei oltu poistettu. Vaan ihan kaikki samat kaveritkin oli hänellä siellä, ja koko tili.

Yhteistyössä