Pitääkö miehen tarjota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mä kun en tykkää itse, et mies aina tarjoo, vaan kyllä itsekin olen tarjonnut jos ollaan oltu vaikka syömässä tai kahvilla.
Mulle tulee ällö pikkuvaimo-olo, jos mies on aina se, joka maksaa. Mä olen kuitenkin itsenäinen ihminen ja tasa-arvoinen mieheni kanssa ja mun mielestä silloin maksupuolen voi hoitaa tasapuolisesti.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt sellaista ajattelutapaa, et miehen KUULUU maksaa vaan koska se on mies.

Siis eihän mun puoliso mitään tarjoa, kaikki yhteistä ja sama se kenen kortti vinkuu missäkin. Aivan sama kuka tienaa ja mitä kun samassa veneessä soudetaan.

Deittaillessa eri asia, ensi tapaamisella aivan varmana saa maksaa jos minut kerta kutsunut. Kyse on minun vanhanaikaisuudestani, tietyissä asioissa haluan pitää sukupuoliroolit. Tietenkin niissä jotka ovat minulle eduksi :D

Mun mielestä miehen kuuluu tarjota. En kannata tasa-arvoa ihan joka asiassa: mulle ei tule ollenkaan ällö pikkuvaimo-olo jos mies kantaa raskaan kauppakassin tai avaa mulle oven. Tai jos hän tarjoaa mulle illallisen ravintolassa. Eikä mulle tule millään lailla alistettu olo silloinkaan, kun pesen mieheni sukkapyykkiä.
Naiset ja miehet kuitenkin ovat erilaisia, vaikkakin tasa-arvoisia siinä mielessä että ovat yhtä tärkeitä.

Jos mies pyytää naisen ulos, on miehen ehdottomasti tarjottava. Se kuuluu käytöstapoihin mun mielestä.

Minä olen kävelevä hutilus, joten jos miehellä ei ole rahaa niin siirrän sitä hänen tililleen ennen lähtöä.
Unohdan kuitenkin rahapussini kotiin, tai autoon tai en edes löydä sitä :whistle: :ashamed:

Ei tule pikkuvaimo-olo, yhteisiähän ne rahat kuitenkin loppujen lopuksi on, eikä sillä ole väliä kuka maksaa, kunhan joku sen tekee :D

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Siis eihän mun puoliso mitään tarjoa, kaikki yhteistä ja sama se kenen kortti vinkuu missäkin. Aivan sama kuka tienaa ja mitä kun samassa veneessä soudetaan.

Deittaillessa eri asia, ensi tapaamisella aivan varmana saa maksaa jos minut kerta kutsunut. Kyse on minun vanhanaikaisuudestani, tietyissä asioissa haluan pitää sukupuoliroolit. Tietenkin niissä jotka ovat minulle eduksi :D

Joo, kyllä mäkin deittaillessa annoin miehen tarjota sen ekan kerran, mutta sen jälkeen kyllä halusin itsekin maksaa ainakin osan.

Yhteistyössä