Pitääkö mielestäsi sisaruksilla olla samantyyliset mekot juhlissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei minun mielestäni. Meillä tulossa sukulaispojan riparijuhla kesällä ja Likalla on kelta-kukka-kuvioinen olkainmekko ja pikkulikalla hempeä hello-kitty mekko. (no pojalla tietty suorat housut ja lyhythih. suorapaita)

Miksi ne sisarukset pitäisi pukea peilikuvikseen? :o

Ei mielestäni tarvitse olla samantyyliset.

Vähän asian vierestä, mutta itsekin häävaatteita lapsille kesähäihin mietin, ja tuli mieleen että ovatko nuo prinsessatyyliset mekot häissä enemmänkin tarkoitettu morsiustyttöjen "etuoikeudeksi" vai käytetäänkö niitä muillakin tytöillä häissä?
Ei sillä, tietääkseni häissä joihin menemme ei edes ole morsiustyttöjä, mutta tuli vain mieleen että olisiko tuollainen prinsessamekko jotenkin "yliampuva"?

Ei minusta tarvitse olla samantyyliset, ainoa mikä tuli mieleen että jos isompikin sisarus sitten haluaisi prinsessatyylisen mekon jos pienemmälläkin on, en tiedä, voihan olla että isompi ei edes välitä hörhelöistä.

Mun mielestä koko perheen pitää pukeutua jossain määrin samantyylisesti tai paremmin sanottuna samantasoisesti, koska kuitenkin ollaan liikkeellä yhtenä yksikkönä. Esimerkiksi mä en todellakaan pue johonkin tilaisuuteen jakkupukua silloin, kun mies tulee farkuissa. Eikä myöskään yhdellä lapsella ole farkkumekkoa ja toisella kauluspaita ja rusetti.

No, itse puen lapseni samaan tyyliin, joten ehken laittaisi toiselle rimpsua ja toiselle jotain ihan muuta. Meillä lapset puetaan (ovat tyttö ja poika) saman tyylisesti varsinkin juhliin. Esimerkkinä, että kun nyt mennään seuraavaksi lakkiaisiin, niin tytöllä musta-valkoinen samu-jussi kosken marimekon pallokuvioinen mekko ja paita, pojalla mustat housut ja marimekon musta-valkoinen raidallinen kauluspaita ja musta kraka. Eli ovat erilaiset, mutta silti "samaa sarjaa".

Sitä en ymmärrä, että lapsilla täysin samanlaiset vaatteet. Mutta ei sekään itseäni haitannut vaikka lapsena minulla ja siskollani oli samanlaisia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Mun mielestä koko perheen pitää pukeutua jossain määrin samantyylisesti tai paremmin sanottuna samantasoisesti, koska kuitenkin ollaan liikkeellä yhtenä yksikkönä. Esimerkiksi mä en todellakaan pue johonkin tilaisuuteen jakkupukua silloin, kun mies tulee farkuissa. Eikä myöskään yhdellä lapsella ole farkkumekkoa ja toisella kauluspaita ja rusetti.

juu, ja mä tykkään että koko perhe matchaa yhteen, eli myös esim miehen kravatti ja paita on valittu perheen muiden pukeutujien kanssa samaan sävyyn. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:

juu, ja mä tykkään että koko perhe matchaa yhteen, eli myös esim miehen kravatti ja paita on valittu perheen muiden pukeutujien kanssa samaan sävyyn. :)

Todellakin näin!

Yhteistyössä