Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ymmärrän.
Tää on vähän sama juttu kuin sisarusten nimeäminen samankaltaisiin nimiin. Nostaa karvat pystyyn multa heti![]()
yksilöllisyys kunniaan.
JUU!! YÖKS YÖKS!!! :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ymmärrän.
Tää on vähän sama juttu kuin sisarusten nimeäminen samankaltaisiin nimiin. Nostaa karvat pystyyn multa heti![]()
yksilöllisyys kunniaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mun mielestä koko perheen pitää pukeutua jossain määrin samantyylisesti tai paremmin sanottuna samantasoisesti, koska kuitenkin ollaan liikkeellä yhtenä yksikkönä. Esimerkiksi mä en todellakaan pue johonkin tilaisuuteen jakkupukua silloin, kun mies tulee farkuissa. Eikä myöskään yhdellä lapsella ole farkkumekkoa ja toisella kauluspaita ja rusetti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mun mielestä koko perheen pitää pukeutua jossain määrin samantyylisesti tai paremmin sanottuna samantasoisesti, koska kuitenkin ollaan liikkeellä yhtenä yksikkönä. Esimerkiksi mä en todellakaan pue johonkin tilaisuuteen jakkupukua silloin, kun mies tulee farkuissa. Eikä myöskään yhdellä lapsella ole farkkumekkoa ja toisella kauluspaita ja rusetti.
juu, ja mä tykkään että koko perhe matchaa yhteen, eli myös esim miehen kravatti ja paita on valittu perheen muiden pukeutujien kanssa samaan sävyyn.![]()