Pitääkö mun nyt pakata noi lapset autoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen kipeänä jamies ei ole kotona. Tuleekin vasta niin myöhään, että Apteekki ei ole enää auki.

Ei kuumetta, mutta äärettömän surkea ja vetämätön olo on.

Kolme lasta ja pitäisi ne pakata autoon ja lähteä apteekkiin. En kehtaa kellekään kaverillekaan soittaa ja vaivata. Ja koska imetän niin tarvitsen panadolia eli sitä tuskin löytyy meidän lähinaapureilta, nappailevat varmaan muita lääkkeitä.

Oikeesti siis niin poruttaa, kun mietin että pitää lähteä mutta pakko se on jos aion jaksaa koko illan lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja aijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kellohan on jo melkein 7 kohtahan lapset saapi painua jo untenmaille

Ja sillä aikaakos äiti hilpasee apoteekkiin kun lapset jää kotiin nukkumaan??

No mä ymmärsin tuon niin, että kun lapset nukkuu, ei äidin tarvitse enää jaksaa heidän kanssaan.

Ja mies voi tuoda lääkettä tullessaan.

ei. muttakun sanoi ettei jaksa lasten kanssa koko iltaa ilman lääkkeita ni jos ne penskat painuu koht petii ni niitä ei tarvi jaksaa sit. voi vaa lööbaa,get it?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

No mä ymmärsin tuon niin, että kun lapset nukkuu, ei äidin tarvitse enää jaksaa heidän kanssaan.

Mutta äitihän sanoi että hän imettää. Eikös imetys tapahdu yölläkin?? Kai siinä silloin pitää jaksaa sinnitellä..

Miten sinä sen niin ymmärsit? Minähän kirjoitin, että mies tulee niin myöhään että apteekki ei ole auki.

Ja isommat menee nukkumaan kasin jälkeen juu mutta pienin ei tosiaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten sinä sen niin ymmärsit? Minähän kirjoitin, että mies tulee niin myöhään että apteekki ei ole auki.

Ja isommat menee nukkumaan kasin jälkeen juu mutta pienin ei tosiaankaan.

Ööö. Ymmärsin tuon ...-nimimerkin kirjoituksen niin.

Enkä voi tietää, ettei paikkakunnallanne ole apteekkipäivystystä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta äitihän sanoi että hän imettää. Eikös imetys tapahdu yölläkin?? Kai siinä silloin pitää jaksaa sinnitellä..

En mä ap:stä tiedä, mutta mä nukuin öisin, laitoin tissin vauvan suuhun tarvittaessa, ja jatkoin uniani vauvan imiessä :D

En mä ap:stä tiedä, mutta mä nukuin öisin, laitoin tissin vauvan suuhun tarvittaessa, ja jatkoin uniani vauvan imiessä :D

sama täällä.

mun mielestä (enkä tarkoita pahalla ) jotkut ihmiset tekee asioista vaikeampia kuin ne oikeesti on.

sama täällä.

mun mielestä (enkä tarkoita pahalla ) jotkut ihmiset tekee asioista vaikeampia kuin ne oikeesti on.

Joo. Näin minäkin teen jos vauva tahtoo rintaa yöllä. Mutta minä olen KIPEÄ. Nukutteko tekipeänäkin ihan yhtä hyvin vai? Mulla ainakin jos olen kipeä ja pitää öisin imettää niin en saa heti nukahdettua takaisin. Ei ole kyse siitä, että tekisin asioista vaikeampia kuin ne ovat. Pohdin nyt vain, että yritänkö sinnitellä ilman lääkettä vai lähdenkö apteekkiin. Onneksi en ainakaan alkanut kenellekään soittaa, koska jos joku teistä sattumalta on kaverini niin olisi järkyttävää pyytää tälläistä palvelusta, kun suhtautuminen on näin nuivaa. Mutta taidan lähteä, koska ei ole kiva huomata, että olo menee huonommaksi ja apteekki on kiinni.

Joo. Näin minäkin teen jos vauva tahtoo rintaa yöllä. Mutta minä olen KIPEÄ. Nukutteko tekipeänäkin ihan yhtä hyvin vai? Mulla ainakin jos olen kipeä ja pitää öisin imettää niin en saa heti nukahdettua takaisin. Ei ole kyse siitä, että tekisin asioista vaikeampia kuin ne ovat. Pohdin nyt vain, että yritänkö sinnitellä ilman lääkettä vai lähdenkö apteekkiin. Onneksi en ainakaan alkanut kenellekään soittaa, koska jos joku teistä sattumalta on kaverini niin olisi järkyttävää pyytää tälläistä palvelusta, kun suhtautuminen on näin nuivaa. Mutta taidan lähteä, koska ei ole kiva huomata, että olo menee huonommaksi ja apteekki on kiinni.

En mä käsittääkseni nuivasti suhtautunut...mutta ihan sama.

Ei teillä olisi edes lasten kuumelääkkeitä? Minä vetäisin nassuuni hetki sitten lasten Pamol F:ää :whistle:

Onko sulla siis päänsärky, vai mikä? Kofeiini ja kylmä kääre otsalla voisi auttaa siihen.

En mä käsittääkseni nuivasti suhtautunut...mutta ihan sama.

Ei teillä olisi edes lasten kuumelääkkeitä? Minä vetäisin nassuuni hetki sitten lasten Pamol F:ää :whistle:

Onko sulla siis päänsärky, vai mikä? Kofeiini ja kylmä kääre otsalla voisi auttaa siihen.

Päänsärky, lievä ja semmoinen kipeä olo ympäri kroppaa. Olen juonut kahvia eikä se tunnu auttavan. Pamol F:ää löytyy...

Yhteistyössä