Pitääkö odottaa kutsua vai kutsua itse itsensä kylään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä?

Vieras
Kaveri on saanut perheenlisäystä. Ei ole kunnolla pitänyt yhteyttä sen jälkeen kun alkoi seurustella tämän poikaystävänsä kanssa. Kuulumiset ovat kiertosähköpostiviestejä, niitä tulee vähän väliä (usein samoja).
Ilmoitti kuitenkin tulevasta perheenlisäyksestä, vauvan syntymästä (tekstarilla, johon myös vastasin onnitellen) ja lisäksi laittoi yhden viestin s.postiin vauvan syntymän jälkeen. Samat kuulumiset näytti menneen monelle.

Nyt en tiedä pitäisikö minun jotenkin muuten huomioida tuo vauvan syntymä vai ei. Kutsua ei ole kylään kuulunut (ei sen jälkeen kun aloitti seurustelun ja avoliiton) enkä postin kautta aio mitään laittaa, koska asuvat samassa kaupungissa...

mä en tajua näit tällasia. jumaliste jos se kerta on sun kaveris niin mitä vaikeeta on siinä että kysyy kuule ihan suoraan, että sopiiko jos tullaan katsomaan vauvaa teille vaikka torstaina ?

ihme juttu ku ei ihmiset vissii osaa enää puhuu toisillee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihme juttu ku ei ihmiset vissii osaa enää puhuu toisillee.

Puhumiset jäi kun mies astui kuvioihin. Ei ollut enää aikaa muulle...
Ollaan kuitenkin tunnettu monia monia vuosia, siksi asia hieman vaivaa. Enkä voi kysyä suoraan, että miksi minut miehen takia hylkäsit.

Mä pistäisin sinuna viestiä, että sopisiko pientä käydä ovelta moikkaamassa ensi keskiviikkona klo 12 tai jotain. Ainakin itse käytän tuota ilmausta "poikkean ovella", jos on juuri tullut perheenlisäystä, kun kaikki ei halua että vieraita änkee. Kyl ne sit sanoo jos toivoo mun astuvan sisälle

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Minusta voisit itse kysäistä, että milloin sopisi käväistä. :)

Jos oltais oltu enemmän tekemisissä viimeisen kahden vuoden aikana, ihan taatusti kysyisin :)
Mutta jotenkin loukkaa se, että miehen tultua jäin kuin nalli kalliolle :( Ehkä siksi odotan aloitetta häneltä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Minusta voisit itse kysäistä, että milloin sopisi käväistä. :)

Jos oltais oltu enemmän tekemisissä viimeisen kahden vuoden aikana, ihan taatusti kysyisin :)
Mutta jotenkin loukkaa se, että miehen tultua jäin kuin nalli kalliolle :( Ehkä siksi odotan aloitetta häneltä...

Niin..Onhan se niinkin. Se on hassua, että toiset lopettavat aloittaessaan seurustelun suurin piirtein kaikki ihmissuhteensa... Joutuvat ehkä tosin sitä myöhemmin katumaan. :/ Mutta yleisesti ottaen ainakin minusta on ollut mukavampi niin päin, että ihmiset ovat itse kysyneet, että milloin voi tulla, kuin että olisivat kutsua odottaneet. Ehkä teidän ystävyys siitä taas "virkoaa".

Oltiin yhteydessä tässä eräs päivä. Ei tullut kutsua (ei edes vihjettä siihen suuntaan), joten antaapi olla... En ala anella. Miehen tulon jälkeen en ole kelvannut, miksipä se tästä muuttuisi.

Yhteistyössä