Pitääkö tässä alkaa kulkemaan villahousut jalassa kesälläkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Vaivana siis virtsatietulehdus, vai mikä -teidentulehdus se sit ikinä onkaan, mutta kuitenkin |O
Ei tässä mitään, lääke menossa ja auttaa... mutta kun pitäs vaan juoda ja juoda ja juoda... ja sit saa tietty käydä pissalla, pissalla ja taas pissalla.

Milloin mie sit nukun, kun joka tunnin jälkeen saa juosta vessaan ja sit kun taas pääsee uneen, niin saakin kohta jo taas kipittää sinne pissalle :/

Enkä mie oo ees uimassa käynyt! Tossa omalla rapulla (puurappuset) ulkona oon helteellä istuksinut, mutta pitääkö siinäkin alkaa olemaan villahousut jalassa tai vähintäänkin joku styrox-pefletti takaliston alla? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ootko kokeillut ehkäisevästi karpalo- tai puolukkamehun juomista, jos tulehduksia on toistuvasti?

Enpä oo, pitäskin varmaan koittaa kun oon kuullut tosta ennenkin.
Näitä ei oo alvariinsa, mutta sit kun tulee niin yleensä niitä on sit muutama peräjälkeen.
Sit taas yleensä ainakin tulee tauko, pidempi tai lyhyempi... ja joskus taas alkaa "sarjatulehdus" pukata.

Ei se mistään kylmästä tule, se on bakteeritulehdus.

Sille altistaa se, ettei juo tarpeeksi. Ja niitä siihen tulehdukseen tarvittavia bakteereja elää peräsuolen lähistöllä yllensä kaikilla ihmisillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ootko kokeillut ehkäisevästi karpalo- tai puolukkamehun juomista, jos tulehduksia on toistuvasti?

Enpä oo, pitäskin varmaan koittaa kun oon kuullut tosta ennenkin.
Näitä ei oo alvariinsa, mutta sit kun tulee niin yleensä niitä on sit muutama peräjälkeen.
Sit taas yleensä ainakin tulee tauko, pidempi tai lyhyempi... ja joskus taas alkaa "sarjatulehdus" pukata.

Ne on surkeita, ja kipeitä :/ Mulla oli lapsena vti kroonisena, joten tiedän tunteen :( Silloin annettiin vain estolääkitystä, jota yhteen väliin söinkin 12tbl/pvä. Mukavampi se olisi ollut puolukkamehua juoda =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei se mistään kylmästä tule, se on bakteeritulehdus.

Sille altistaa se, ettei juo tarpeeksi. Ja niitä siihen tulehdukseen tarvittavia bakteereja elää peräsuolen lähistöllä yllensä kaikilla ihmisillä.

Noin miekin oon najatellut aina, ettei se kylmästä tulis, mutta anoppi ja äitinikin väittivät, että ei kun kylmettänyt sie oot... Kesälläkin pitää muistaa jne plaa-plaa-plaa.

Mulla on kyllä paha tapa juoda liian vähän muutenkin, ja sit välillä meinaa iskeä, ja iskeekin, migreeni liian vähästä juomisesta ja sit kun on jo kamala pääkipu ja tosi kova jano, niin se juominen alkaakin yökittää ja lentää samantien ulos.
Mutta kun ei sitä aina vaan meinaa muistaa juoda... vaikka lapsille sit toitottaa kokoajan, että vesikannu on tuossa terassilla... :ashamed:

Jeps, mulle tuli joskus lähes jokakerta seksin jälkeen. Ainakin rajumman. Lääkäri neuvoi, että heti aktin jälkeen pissalle vaan. Ja uiminen on mulla sellainen, että tulee välittömästi...

Yhteistyössä