Pitääkö vaimon rajoittaa miestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Taas väsynyt tähän liittoon aivan totaalisesti. Luottamus on mun puolelta nolla miestä kohtaan, mutta en ole rajoittanut häntä menemisissään, koska en ole hänen äitinsä, enkä muutenkaan tekemisistään vastuussa. Joskus hän kyllä väittää toista, kiukutellessaan. Arvotus ja luotto on mennyt vuosien varrella, mies osaa kyllä puhua mutta teot on jääneet uupumaan. Selityksiä ja asioiden vääntelyä kyllä riittää. Kotityöt on myrkkyä, molemmat olemme työssäkäyviä ihmisiä.

Nyt lapset sairastelee ja hän ehdotti menoja koko viikonlopuksi itselleen, sanoin kyllä suoraan, että älä edes ajattele tässä tilanteessa. Loukkaantui, vannoi ja vakuutteli olevansa selvin päin, hah! Ei ole koskaan ollut, yleensä menee aamun pikkutunneille.
En jaksa. Itkua väännän. En tosiaan jaksa enää.

Mun mielestä kenenkään ei pidä rajoittaa toisen tekemisiä, vaan aikuisen ihmisen on itse tajuttava mitä ja milloin voin mitäkin tehdä.
Jos mieheni olisi niin ääliö että suunnittelisi omia menojaan silloin kun lapsi on sairas niin saisi mun puolesta mennä, mutta takaisin ei tarviis sit tulla :/

Rokkivosun kanssa samaa mieltä. Luulisi, että parisuhteessa muutenkin halutaan pääosin viikonloput pyhittää sille toiselle. ja tietysti koko perheelle. Näin ainakin meillä.

Ei mun tartte rajoittaa miehen menoja, kun ei istä kiinnosta mennä.

Ei ole oikein, että toinen on vain vastuussa yhteisistä lapsista. Mitäpä jos sinä sanot, että "ei kun minä olen ajatellut koko viikonlopun lähteä bilettämään"? Mitäs sitten käy? Sanot samat litaniat, että hän rajoittaa sun vapautta ja muuta ;) Sitten voi kotona miettiä, kuinka kivaa se on joka vkl olla yksin kotona pitämässä huushollia pystyssä. Sinähän voit olla vaikka ystävälläsi ilman alkoholia jne, pääasia on, että mies ymmärtäisi miltä se tuntuu kun on yksin lasten kanssa.

Olette niin oikeassa. Suhteessamme on muutakin mätää, mutta siitä tulisi 1000sivua tekstiä. Kaikenkaikkiaan en jaksa olla kantava voima, vastuunkantaja, enää. Olen odottanut mieheltä henkistä kasvua kohta 20 vuotta, pientä muutosta on tullut, mutta uusiakin ongelmia. Itsekin olen vajavainen ja omat vikani vaan pahenee tässä tilanteessa (muutun kovaksi ja kyyniseksi, en halua läheisyyttä, olen vihainen jne).

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Rokkivosun kanssa samaa mieltä. Luulisi, että parisuhteessa muutenkin halutaan pääosin viikonloput pyhittää sille toiselle. ja tietysti koko perheelle. Näin ainakin meillä.

Ei ole oikein, että toinen on vain vastuussa yhteisistä lapsista. Mitäpä jos sinä sanot, että "ei kun minä olen ajatellut koko viikonlopun lähteä bilettämään"? Mitäs sitten käy? Sanot samat litaniat, että hän rajoittaa sun vapautta ja muuta ;) Sitten voi kotona miettiä, kuinka kivaa se on joka vkl olla yksin kotona pitämässä huushollia pystyssä. Sinähän voit olla vaikka ystävälläsi ilman alkoholia jne, pääasia on, että mies ymmärtäisi miltä se tuntuu kun on yksin lasten kanssa.

Minusta baarielämä ja biletys ei ole enää 35v juttu, vaan silloin on jotain vikaa ko henkilön korvien välissä, jos pitää notkua baareissa. Surkuhupiasaa suorastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Minusta baarielämä ja biletys ei ole enää 35v juttu, vaan silloin on jotain vikaa ko henkilön korvien välissä, jos pitää notkua baareissa. Surkuhupiasaa suorastaan.

no mikä sitten olisi 35vuotiaalle suotava tapa viettää vapaa-aikaa viihteen merkeissä , edes joskus ? :snotty:
ei siinä tarvi olla vikaa korvien välissä jos tykkää välillä käydäkin.

Yhteistyössä