?
----
Vieras
juhlittiin lauantaina ja tuli kavereiden kanssa riitaa, siis sen naispuolisen. Noh, hän sit suuttu mulle ja hänen miehelleen koska sain paniikkikohtauksen ja hänen mies piti mua väkisin sylissä että rauhotuin. Tää naispuolinen henkilö oli sillä välin tupakalla eikä tiennyt tilannetta. Hän sitten tuli ja löi avarilla miestään ja lujaa.. ja viel laukulla perään! ( mun mies oli koko ajan vieressä, eli ties tilanteen )
Sit tää nainen rupes mulle aukoo päätä että miks vikittelen varattua naimisissa olevaa miestä ja olen niin selvästi ihastunu häneen ja miks baarissa en antanu miehen olla rauhassa vaan väkisin halasin häntä enkä päästäny pois. Ja totuus siis näin: Minä halasin väkisin enkä päästäny hänen miestä pois koska hän oli todella surullinen ja sellaisen oloinen että voisi tehdä jotain pahaa.. Ja silloinkin minun mies vieressä...
No sitten kun iltapäättyi, tai sanoisinko aamu
Niin minä ja mieheni menimme kotia nukkumaan. Ei kauaa niin tämä mies ( johon muka olen ihastunu ) tuli ja soitti ovikelloa että pääseekö meille yöksi. No sai tulla.
Ja sehän oli virhe. mieheni tuli jossain vaiheessa hänen kanssaan olohuoneeseen nukkumaan ja jonkun ajan päästä tämä naapurin mies tuli meidän makkariin ja rupes silittää mua kyljestä ja rupes siirtää kättään ylemmäs rintoja kohdin. ja minä lähdin heti kertomaan miehelleni.
Olipas sekava.... :ashamed: pitkä juttu ja hankala selittää lyhyesti.
No tämä mies sitten sanoi tänään miehelleni että mun pitäis mennä hoitoon selvittää päätäni ku tuommoista valehtelen
No pitäisköhän mun mennä hoitoon :snotty:
eipä tulis mieleenkään valehdella tuollaista asiaa, koska tiedän että se satuttaisi monia ihmisiä!
Mulla kyllä meni nyt niin välit ton akan kanssa mut ei haittaa....
Ja kuitenkin tää akka sitten palstaileekin niin jee jee
Sit tää nainen rupes mulle aukoo päätä että miks vikittelen varattua naimisissa olevaa miestä ja olen niin selvästi ihastunu häneen ja miks baarissa en antanu miehen olla rauhassa vaan väkisin halasin häntä enkä päästäny pois. Ja totuus siis näin: Minä halasin väkisin enkä päästäny hänen miestä pois koska hän oli todella surullinen ja sellaisen oloinen että voisi tehdä jotain pahaa.. Ja silloinkin minun mies vieressä...
No sitten kun iltapäättyi, tai sanoisinko aamu
Ja sehän oli virhe. mieheni tuli jossain vaiheessa hänen kanssaan olohuoneeseen nukkumaan ja jonkun ajan päästä tämä naapurin mies tuli meidän makkariin ja rupes silittää mua kyljestä ja rupes siirtää kättään ylemmäs rintoja kohdin. ja minä lähdin heti kertomaan miehelleni.
Olipas sekava.... :ashamed: pitkä juttu ja hankala selittää lyhyesti.
No tämä mies sitten sanoi tänään miehelleni että mun pitäis mennä hoitoon selvittää päätäni ku tuommoista valehtelen
eipä tulis mieleenkään valehdella tuollaista asiaa, koska tiedän että se satuttaisi monia ihmisiä!
Mulla kyllä meni nyt niin välit ton akan kanssa mut ei haittaa....
Ja kuitenkin tää akka sitten palstaileekin niin jee jee