Pitäis laihtua, tulla raskaaksi ja syksyllä alkais uusi työ.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksu(ksi)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksu(ksi)

Vieras
Mistähän aloittaisin...
No okei, miten päin te tekisitte!

Eli, me haaveillaan vauvasta. Tässä on nyt vaan pari muuttujaa. Ensinnäkin, mä oon reilusti läski. Painoa pitäis pudottaa ja paljon. Tosin olin edellisen raskauden aikana saman painoinen ja kaikki meni nappiin. Mutta painoa siis pudottelen tässä koko ajan.
Toiseksi mulla on kierukka ja haluan sen pois. Mietin vaan, että missä vaiheessa poistatan. Mulla meni viimeksi raskaaksi tuloon reilu vuosi, joten en haluaisi jättää aloittamista myöhään.. Olen 30v. nyt.
Kolmanneksi mulla alkaa syksyllä uusi työ. Pomon kanssa ollaan suullisesti sovittu, että jatkan kesäloman jälkeen uudella vakanssilla ja paremmalla palkalla. Meinaan sen työn aloittaa kyllä.

Mutta siis, miten te tekisitte? Pudottaisitte ensin painoa esim. 10% ja aloittaisitte sitten yrittämään vai poistaisitte heti kierukan ja aloittaisitte heti ja painonpudotus jatkuis (järkevästi) koko raskausajan?
Työt mä joka tapauksessa aloitan elokuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja näinkin;26046649:
kaverilla meni ekasta lapsesta raskautumiseen vuosi, hänellä ylipainoa myös. toinen lähti sitte heti ekasta mahdollisesta kierrosta alkuun...

No mun "tuurilla" tulisinkin heti raskaaksi ja ainakin viimeksi mulla oli kolme ekaa kuukautta niin huono olo että ei jääny kelleen epäselväksi että oon pieniin päin. Pelottaa että se suulliinen sopimus ei sit koskaan muuttuisikaan kirjalliseksi (ja tiedän että on pätevä, vaan milläs todistat...) niin siksi en ihan vielä uskalla ehkä aloittaa. Jään koulujen loputtua kesän ajaksi ensin lomalle ja sitten työttömäksi, kun elokuussa taas uusi homma alkaa.

Yhteistyössä