Pitäis ostaa auto..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias Ulla

Vieras
Hinnan pitäs olla yli 20tonnia, mutta mielellään alle 30.
Auton tulisi olla käytetty. Alle 100tonnia ajettu.
Tarvitaan farmari. Ja sisällä pitää olla tilaa (taakse tulee mahtua turvaistuin selkä menosuuntaan molemmille puolille, kuski on 185 pitkä).

Mielenkiinnosta kysynkin,
MINKÄ SINÄ OSTAISIT näillä kriteereillä? Ja miksi?

tdi Touran tai Passat. V70 on hieno auto mutta tohon rahaan niillä kaikilla on ajettu se 100tkm ja remppaa tulossa. Mielummin joku uudenkarhea tai kokonaan uusi. Valinnanvaraa tolla hintahaarukalla on!
Btw..uusi Skoda Superb n. 28 000. Se on Volkkari käytännössä ja tilaa on!

Suoraansanottuna tiedetään jo mitä mennään ostamaan.
Mutta heräsi tuossa vaan kiinnostus, että MITÄ MUUT OSTAISIVAT näillä kriteereillä. Siis lähinnä tämmönen galluppijuttu oli mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Ulla:
Suoraansanottuna tiedetään jo mitä mennään ostamaan.
Mutta heräsi tuossa vaan kiinnostus, että MITÄ MUUT OSTAISIVAT näillä kriteereillä. Siis lähinnä tämmönen galluppijuttu oli mielessä.

minkä smeinaat ostaa?

Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
tdi Touran tai Passat. V70 on hieno auto mutta tohon rahaan niillä kaikilla on ajettu se 100tkm ja remppaa tulossa. Mielummin joku uudenkarhea tai kokonaan uusi. Valinnanvaraa tolla hintahaarukalla on!

tutut konsernin asentajat puhuvat kertakäyttöautoista...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

tutut konsernin asentajat puhuvat kertakäyttöautoista...
Jep. Mäkin surffailen Ultimatevw:n sivuilla :-). Klonkswagenit kannattaa unohtaa ja keskittyä 05 ja tuoreempiin Volkswageneihin. Vanha Superb oli venytetty Passat tukivarsi ym. vikoineen.
Nää uudet on toivottavasti jo eri maata. Octavia ei oo ollenkaan huono vaihtoehto.
En silti ottais sataatonnia ajettua bensaVolvoa tai tuplasti ajettu Diisseli V70.
Perheautoksi mielummin joku uudehko jossa olis vielä takuuta jäljellä. :saint:

Kyllä me aika varmasti Passattiin päädytään.

Mikään tila-auto ei oikein miellytä, eikä sellaselle ole tarvettakaan, kun ei meitä kuitenkaan ole kun 4 (eikä tule lisää ;) ).
Tosin mielenkiinnosta haluan nähdä Hondan FR-V:n tilat ihan livenä. Mut ei meidän isäntä ikänä hondaa tule ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Utelias Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Miten olis tila-auto? Itse haaveilen sellaisesta.

Minäki haluaisin, mut mietin, miten sen sais si mahtuun parkkiruutuun... :ashamed:

Ja höpsis. Ihan samalla tavalla kun ihan normi henkilöautonkii.
Ei ne niin paljon isompia ole.

No, ehkä sen kolmeen ruutuun sais!!!!

itse tän vuostuhannen Passatin omistaneena tiedän vesipumppu, maf ja tukivarsiviat ihan hel.vetin hyvin. Hapokkaan hinnakkaita korjattavia. Siksipä en missään tapauksessa suosittele b tai bg sarjan pasuunaa kenellekkään. Uusi c-sarjalainen on jo sitten eri auto samoin kuin Touran. Itse en nykyautoja korjaile ja siksi ajelen -95 mallin volkkarilla jota voi vielä itse laitella kun tarvetta ilmenee. :D

itse tän vuostuhannen Passatin omistaneena tiedän vesipumppu, maf ja tukivarsiviat ihan hel.vetin hyvin. Hapokkaan hinnakkaita korjattavia. Siksipä en missään tapauksessa suosittele b tai bg sarjan pasuunaa kenellekkään. Uusi c-sarjalainen on jo sitten eri auto samoin kuin Touran. Itse en nykyautoja korjaile ja siksi ajelen -95 mallin volkkarilla jota voi vielä itse laitella kun tarvetta ilmenee. :D

Kiikarissa olis yks vähän ajettu -06 passat.

Tourania ei olla ees harkittu. Töissä oon kyllä ajanut niitä, mutta... No, niin.
Konttihan on ihan mielettömän pieni jos ne takapenkit on käytössä. Tosin meillähän niitä ei kyllä normikäytössä tarvittas, että jäishän sitä konttiaki sit kai riittävästi. Toisaalta joskus ne saattas jopa olla tarpeen, vaikka ei siellä kyllä normaalikokoinen aikuinen ihminen kovin kauan viiti kyyhöttää..
Mut on se kyllä aika karmeen näkönen tötterö :D

Mut pitänee kysyä ukolta, onko se ihan tietoisesti ohittanut touranin vai onko se vaan muuten unohtunut..

Touaregista se taas päivällä haaveili... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Btw. Bemari on kiva peli mutta varaosat maksaa! Mielummin sitten Mersu jos takatuupparin haluaa autokseen. :xmas:

Sanotaanko näin, köyhällä ei oo varaa ostaa paskaa ;)

Heeeeiheiheihei! Ei nyt astuta tuon rajan yli ;)
Alunperin oli tarkotus vaihtaa mersu vähän uudempaan ja isompaan, mut eipä tullu aikasemmin mieleen.. Alkaa olla aika akuutti tarve lisätilalle mut rahat on vielä kiinni muualla eikä mitään lainaa ruveta ottaan. Mutta merkissä oltas kyllä mieluiten pysytty.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Btw. Bemari on kiva peli mutta varaosat maksaa! Mielummin sitten Mersu jos takatuupparin haluaa autokseen. :xmas:

Sanotaanko näin, köyhällä ei oo varaa ostaa paskaa ;)

niinkun sulla olis jotain kokemuksia muusta kun äijäs puheista ja ajokilometreistä bemarilla.

Yhteistyössä