Pitäisi "laihtua" kahdessa päivässä mahd paljon, miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Lauantaina on tuttavan häät ja pitäisi saada ahdettua itsensä tuohon pukuun... paljosta ei ole kiinni, maha vaan pömpöttää vähän liikaa. Raskauskiloja löytyy vielä mitä olen tässä vähitellen laihdutellut, mutta kaikki ei ole vielä lähtenyt.

Kun nyt ylihuomenna vaan mahdun tuohon mekkoon nätisti niin "oikea" laihdutus jatkuu sitten sen jälkeen, mutta mitä mä voin nyt kahdessa päivässä tehdä? Ananasko se oli mikä poisti nestettä, ihan purkkiananas siis?

Ootkohan vähän myöhässä liikkeellä? Ole lähes syömättä pari päivää, juo vain vettä ja kalorittomia juomia, hieman vissyä että saat suoloja. Mansikan ja ananaksen sanotaan poistavan nestettä...

Eli vihreää teetä ja ananasta... mansikalle olen allerginen. Olen joo vähän myöhässä liikkeellä. Mun piti laittaa toinen asu kun en uskonut mahtuvani tuohon minkä aion nyt laittaa, mutta kun se on niin pienestä kiinni, mahaa vaan näkyy liikaa... olisi nätimpi puku ja sopivampi kesähäihin kuin tuo tummempi isompi puku (mikä on nyt sitten vähän liian isokin).

Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Osta korsetti :D

Korsetti ei varmaan auta kun pömppö on tuola ihan alavatsalla sektiohaavan yläpuolella. :/ Tukisukkiksia ajattelin kokeilla kyllä.

On niin alaskin ylettyviä korsetteja. :)

Ok, täytyy vielä kaupassa tutkia.

Mitä eri nesteenpoistokeinoja on paitsi vihreä tee ja ananas?

Juoksulenkille, joka kestää väh 20min, rankka-aerobinen polttaa kaloreita vielä suorituksen jälkeenkin. Tomaattia, kurkkua, vihreitäsalaatteja, soijaa, paprikaa... ne tasapainottavat elimistön happamuutta (happo-emästasapaino). Samoin herajauhe, mikä on lihaksille hyväksi rankan treenin jälkeen, imeytyy nopeesti.

Maitotuotteet hetkeksi pois, samoin punainen liha ja ehdottomasti sokeri ja vehnäjauho, mitkä vaan turvottavat ja tukkivat lymfajärjestelmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Hileema:
Juoksulenkille, joka kestää väh 20min, rankka-aerobinen polttaa kaloreita vielä suorituksen jälkeenkin. Tomaattia, kurkkua, vihreitäsalaatteja, soijaa, paprikaa... ne tasapainottavat elimistön happamuutta (happo-emästasapaino). Samoin herajauhe, mikä on lihaksille hyväksi rankan treenin jälkeen, imeytyy nopeesti.

Maitotuotteet hetkeksi pois, samoin punainen liha ja ehdottomasti sokeri ja vehnäjauho, mitkä vaan turvottavat ja tukkivat lymfajärjestelmän.

Ok, kiitos. Kokeillaan... salaattia siis paljon ja punainen liha ja hiilarit vähiin. :) Täytyy vetää kunnon hikilenkki illalla.