Pitäisi ostaa hyvä puhelin mutta millainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harkitsisin kuitenkin tuota Samsungia 2 kertaa. Meillä 3 ja kaikki just käyneet huollossa, jokaisessa akkuvika. Se tuntuu olevan tyyppivika niissä. Ostin itselle Sony Xperia Z:N ja tykkään. Kokemusta kylläkin vain kuukauden verran..

meilläkin on sony (ent.eerikson) :D mutta kyllä niitä tyyppivikoja ja maanantaikappaleita voi olla mallissa kuin mallissa ;)
Miehelläni puhelin joutun 2kk käytön jälkeen huoltoon sillä tuo kirjaimellisesti sekosi, ei auttanut sammuttaminen ei mikään. Koneisto sitten jouduttiin vaihtamaan ja nyt on toiminut luuri.

Mä ostin reilu neljä vuotta sitten ekan älypuhelimen, päädyin Huaweihin.
Kesällä ostin vihdoin uuden ja taas on merkkinä Huawei. Oon tykänny. Android käyttöjärjestelmä on hyvä, kamera on tosi hyvä ja ulkonäkö paras. :)

yhdellä muksulla lumia hän tykkää minä en :D
Toisella singsang trendi :D oma kokemus: en osaa käyttää ollenkaan :D
Minulla nyt Sony xperia hyvä luuri kun voi vaikka uidessa siihen puhua,
kaveri hakkui koko luurin, on kuulemma jatkuvasti hänellä paskana.

Alkuperäinen kirjoittaja höhhh;30316737:
yhdellä muksulla lumia hän tykkää minä en :D
Toisella singsang trendi :D oma kokemus: en osaa käyttää ollenkaan :D
Minulla nyt Sony xperia hyvä luuri kun voi vaikka uidessa siihen puhua,
kaveri hakkui koko luurin, on kuulemma jatkuvasti hänellä paskana.

Onko vaikia uida yhdellä kädellä? Onnistuuko puhelut sukeltaessa?

[QUOTE="sarkku";30316749]Onko vaikia uida yhdellä kädellä? Onnistuuko puhelut sukeltaessa?[/QUOTE]

En ole kokeillut :laugh:
Mutta oikeasteen kyllästyin siihen kun puhelintahan ei tarvi takuuaikanakaan edes korvata jos olet niin pölhö että pidät sitä takin taskussa jonne voi mennä kosteutta tai käsilaukussa tai erehdyt puhumaan luuriisi vesisateessa.
Joten 2 puhelinta kun olen tappanut kuulemma kastelemalla
(olleet juuri kyseisellä tavalla säilössä) niin päädyin ostamaan sen kertaisen luurin joka kestää vaikka sitä uimista :D

Alkuperäinen kirjoittaja höhhh;30316772:
En ole kokeillut :laugh:
Mutta oikeasteen kyllästyin siihen kun puhelintahan ei tarvi takuuaikanakaan edes korvata jos olet niin pölhö että pidät sitä takin taskussa jonne voi mennä kosteutta tai käsilaukussa tai erehdyt puhumaan luuriisi vesisateessa.
Joten 2 puhelinta kun olen tappanut kuulemma kastelemalla
(olleet juuri kyseisellä tavalla säilössä) niin päädyin ostamaan sen kertaisen luurin joka kestää vaikka sitä uimista :D

Joissakin vedenpitävissä puhelimissa on takuuehdoissa kohta jossa rajataan kosteudesta johtuvat viat takuun ulkopuolelle... Muuten hyvä ominaisuus.

[QUOTE="sarkku";30316798]Joissakin vedenpitävissä puhelimissa on takuuehdoissa kohta jossa rajataan kosteudesta johtuvat viat takuun ulkopuolelle... Muuten hyvä ominaisuus.[/QUOTE]

Eipä minulla ennen ole ollut vedenpitävää luuria ja tämän kanssa ei siis ole ollut ongelmia vaikka on jo uinut pesuvadissa kerran ja kunnon vesisateellakin olen käyttänyt, luuri täyttää kohta 1vuoden :D

Mitäs puhelimia ne vialliset samsungit ovat olleet? Itsellä harkinnassa trend plus mutta törmäsin aika moniin haukkuihin trendin kohdalla, koskevatko tosin sitten kaikki plussaa...
Näyttää siltä että aika on ajanut oman peruspuhelimeni ohi, kun mitkään nettisivut eivät enää toimi s40-käyttiksen puhelimessa. Muuten niin tykkäisin tästä kosketusnäytön ja näppäimistön yhdistelmästä, mutta ei auta näköjään mikään kuin vaihtaa luuria.

Uusimmat

Yhteistyössä