Pitäisi perua Linnanmäen reissu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koska rahaa ei oikeesti ole, hyvä jos elämiseen. En muuten murehtisi mutta kaverini on sen verran lapsellinen että tiedän hänen suuttuvan. Nyt vain lykkään ilmoittamista koska en halua aiheuttaa mielipahaa ja kuunnella valituksia perumisesta. Kaverini sattaa toki tarjoutua lainaamaankin mutta mun mielestä ei oo oikein lainata tuollaiseen välttämättömyyteen kun meillä on kumminkin rahat jatkossakin tiukas. Tuli siis yllättävän suuria odottamattomia menoja. Ei täs mun jutus nyt mitään pointtii oo mut vituttaa jo valmiiks

No varmaan aiot perua joka tapauksessa, naurettavaa pitkittää. Ehkä suuttuu juu, kun ei ehdi järkätä asioita, jos tapanasi ilmoittaa viime tipassa?
Eli, ilmoita, suuttuukoot jos suuttuu, ihan outoa suuttua moisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Abc:
Itse peruin myös kun luin lehdestä että siellä käy satoja mamuja päivässä hyi helvetti

no hyvä kun peruit. älä vaan kauppaankaan mee koskaan, kuvittele, ne käy sielläkin :o
parasta pysyä vaan kotiseinien sisällä.

Itse peruin myös kun luin lehdestä että siellä käy satoja mamuja päivässä hyi helvetti

En taida olla oikeestaan ikinä törmännyt esim somaleihin lintisillä ja oon siellä ikäni käynyt 1-2krt joka kesä. Sunnuntaina oli 2 ranneketta yhden hinnalla, joten siitä johtu toi nekrulauma.

Alkuperäinen kirjoittaja noo:

En taida olla oikeestaan ikinä törmännyt esim somaleihin lintisillä ja oon siellä ikäni käynyt 1-2krt joka kesä. Sunnuntaina oli 2 ranneketta yhden hinnalla, joten siitä johtu toi nekrulauma.

Mikäs se 150 mamun joukkotappelu sit oli siellä? just viime viikollako se oli?

Yhteistyössä