Pitäisi saada jotain elämässään aikaiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä liian myöhäistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä liian myöhäistä

Vieras
Tuntuu vaan siltä, että sitä on heittänyt kaikki mahdollisuutensa menemään, kun ei ole ikinä tiennyt mitä haluaa.

Kyllähän minua on väitetty älykkääksi, on sanottu, että pystyisin opiskelemaan ja menestymään vaikka kuinka hyvin, mutta mitä se auttaa silloin, kun päässä lyö täysin tyhjää siinä kohdassa, kun minun pitäisi tietää, mihin haluan tehdä, mihin haluan aikani ja energiani suunnata.

Ja en vaan keksi sitä, vaikka miettisin kuinka paljon tahansa. 'Olen kiinnostunut liian monesta asiasta, mutta sitten en kuitenkaan mistään tietystä niin paljon, että haluaisin keskittyä vain siihen

Ja nyt tuntuu siltä, että vain harhailen elämässä eteenpäin vailla mitään suunnitelmaa, ja pettymys itseeni on valtava. Että miksi muut ihmiset pystyvät niin paljon enempään ja parempaan kuin minä itse. Ja että se ei voi olla tarpeeksi, että elämä on pelkkää töihin-kotiin-töihin-kotiin touhua ilman mitään merkitystä.

Aloitusviesti oli kuin suoraan omasta elämästäni, fiilikset ihan samat. Haluaisin kyllä saada aikaiseksi jotain elämässäni, mutta en tiedä mihin suuntaan voimavarani keskittäisin.

Mä otan liian rennosti myöskin.
Istun vain persuuksillani, vaikka lihaksia olisi vähän muuhunkin ;)
Kyllä se vähän potuttaa joskus, mutta jos se oikeasti alkaa vaivata, pitää ottaa joku projekti. Se avaa uusia näköaloja kuitenkin ja siitä voi poikia lisäseurauksia.

sitting23.gif

joku entinen työkaveri tuumasi, että mihin hänellä tässä on kiire, hautaan ehtii vähemmälläkin.

Samat tuntemukset ne on täälläkin. Ja minua nolottaa oma saamattomuuteni vielä senkin takia, kun ajattelee, että itsellä on ollut niin hyvät lähtökohdat, ja ei ole saanut aikaiseksi mitään, ja moni todella paljon pahemmista olosuhteista ponnistanut on saanut aikaiseksi elämässään saman ikäisenä vaikka mitä merkittävää.

Yhteistyössä