D
d
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja d:No ethän sä lapsia voi noin vain eristää sukulaisista.
No mun lapset ei kyllä tasan tarkkaan tapaisi moista mielipuolista mummoa.
No kyl mä ymmärrän =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja d:No ethän sä lapsia voi noin vain eristää sukulaisista.
No mun lapset ei kyllä tasan tarkkaan tapaisi moista mielipuolista mummoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos kaikille vastauksista. sai vähän uskoa itseeni etten ole kohtuuton jos en halua häntä enää tavata enkä kotiini. taidan laittaa sitten vain apelle viestin että hän on tervetullut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos kaikille vastauksista. sai vähän uskoa itseeni etten ole kohtuuton jos en halua häntä enää tavata enkä kotiini. taidan laittaa sitten vain apelle viestin että hän on tervetullut![]()
onko anoppi siis alkoholisti.joson muista että se on sairaus. ja kyllä varmaan yhdet juhlat kestät
Alkuperäinen kirjoittaja Okei:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en tehnyt ilmoitusta, lääkärissä kävin kyllä silloin. sukulaisuus voitti siinä etten sitten vienyt sitä eteenpäin. mieheni on paskassa välikädessä, ymmärtää mua mutta kyseessä silti äitinsä joten...
Miehiäkin on erilaisia. Mun mies sanoi, että hänelle riittäisi, jos äitinsä edes loukkaisi minua verbaalsiesti. Katkaisisi välit.
Alkuperäinen kirjoittaja d:No ethän sä lapsia voi noin vain eristää sukulaisista.