Pitäisikö heti alusta alkaen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...sukat pyöriä jaloissa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

...sukat pyöriä jaloissa?

Vieras
Tapasin täsä vähän aikaa sitten itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen. Hän on ikäistään kypsemmän oloinen, mukava, huomaavainen, hänen kanssaan on helppo olla. Mutta jotenkin tuntuu, etten anna itselleni lupaa antaa mennä, jarruttelen, mietin, että tämä menee kuitenkin mönkään. Pitäisikö heti suhteen alussa tuntua SE sukat-jaloissa-pyörimään-saava-tunne? En välttämättä tarkoita ""rakkautta ensi silmäyksellä"". Ihastunut kyllä olen häneen ja siihen, että minuun on ihastunut tuommoinen nuori saalis.
Voi kumpa keksisin jotain ytimekkäitä kysymyksiä hänelle, että miksi olisi kanssani, mitä mielessä yms...
Seksi on ainakin yksi asia, mikä saa hänet luokseni.
Kun jollain sais selkoa tähän ehkä ahdistavaankin tilanteeseen!

Minulla sama ongelma,miesystäväni vain 11-v nuorempi kuin minä,mutta hulluna minuun,joten luulisi ettei ongelmaa ole,mutta siltikkin on valitettavasti...minä olen kysellyt juuri niitä kysymyksiä joita sinäkin mietit kysyväsi,enkä siltikään ole viisaammaksi tullut.Turha hirveästi kysellä,kyllä sinä erotat oikeat tunteet jo kokemuksen syvällä rintaäänellä,onko hänen tunteet feikkejä vai aitoja kunhan seurailet käyttäytymistä ja puheita,eioikein muutakaan voi.Pidä hänen kanssaan hauskaa ja ole onnellinen että olet vielä niin vetävä että päihität nuoremmat muijat ainakin hänen suhteensa,niin minäkin olen.Minun kultani on vielä mielettömän mustasukkainen minusta,välillä liikaakin,minä päinvastoin en ole niin mustis koska jos hän haluaisi mennä niin eihän hän minun kanssani olisi päivästä toiseen!Onnea suhteelle,äläkä turhaan murehdi.

Voi hyvänen aika kun teillä on suuria ongelmia!!!!
Herätkää nyt jo ihmeessä todellisuuteen.
Nauti siitä mitä nyt on, mitä ihmettä sitä suremaan huomista.

Yhteistyössä