Pitäisikö ostaa jotain vielä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
3,5v tyttö saa meiltä

Barbien jolla pieni keittiö sekä barbien hevosen
Tao Tao DVD:n

5,5v poika saa meiltä

Ficher Prisen laskimen
elektroniikkapelin (sellaisen ns. taskukokoisen siis)
Autot PC-pelin
Pelastajat DVD:n

8kk tyttö saa meiltä

Puman neulepaidan ja sammarit
Ficher Prisen autolelun, turvaistuimeen kiinnitettävä
kylpyviitan

Ajattelin ostaa 3,5v tytölle Nomination rannekorun (peruspalat). Jotain pitäisi mielestäni tasapuolisuuden nimissä ostaa pojalle, kun sen lelut on paljon pienemmät mitä tuon tytön ja poika sitä määrää ja muuta tietty kyttääkin eikä tuo tyttö. Mutta mitä ostaisin?

Lisään vielä, että molemmat toki saa muualtakin lahjoja mutta noi on siis meiltä. Muut ostaakin suht tasapuolisesti niitä lahjoja niin se ei tasoita tuota tilannetta niinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
vai olikos nuo barbit kaks lahjaa?? No mut silti ihan riittävästi, tuskin jäävät ainoiksi :)

Mietin vaan tuota määrää kun poika sitä tahtoo vähän kytätä. tytöllä siis yhdessä paketissa barbi + keittiö ja omassa paketissa se hevonen.

Tytön molemmat kummit ostaa vain tytölle lahjat kun sitten taas pojan toinen kummi ostaa molemmille. Eli se vähän lisää tuota epäsuhtaa kun tyttö saa enemmän.

Voihan asian hoitaa niinkin, että antaa tytölle yhden paketin vähemmän, eli säästää
jonkun lahjan vaikka synttärilahjaksi. Mä olen pienestä pitäen antanut kovan ja pehmeän
paketin jokaiselle lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja tassut:
Voihan asian hoitaa niinkin, että antaa tytölle yhden paketin vähemmän, eli säästää
jonkun lahjan vaikka synttärilahjaksi. Mä olen pienestä pitäen antanut kovan ja pehmeän
paketin jokaiselle lapselle.

Tää oli ihan hyvä idea :)

En ymmärrä 3,5 veelle nomination korua. Eikös sen voi ostaa sitten isompana kun hän siitä jotakin ymmärtää? Ja onko sillä oikeasti väliä onko paketteja yksi enemmän kuin toisella?

Yhteistyössä