V
"vieras"
Vieras
Me ei olla missään kerhoissa vielä käyty, joissain tapaamisissa kyllä ja kavereiden luona, mutta ei missään kerhoissa. Kaverin 2v käy joka viikkoa seurakunnan kerhossa ja nyt sillä on myös pallokerho missä se käy, niin tuli mieleen että pitäisikö sitä munkin repiä jostain aikaa mennä noihin.
seurakunnan kerhoon olen ajatellut joskus mennäkin, mutta ainakaan tulevalla viikolla en taaskaan sinne pääse, kun tuppaa aina olemaan keskiviikko aamupäivällä muuta menoa ja jää kerhoon menemättä.
Toisaalta siinä on kyllä sekin, että minä olen yksin tässä tän asian kanssa, kaverilla on mies, elikkä lapsen isä, joka sitä lasta noihin kerhoihin kuskaa tai sitten isovanhemmat.
Mutta pitää varmaan repäistä ja mennä tuonne seurakunnankerhoon joku kerta.
seurakunnan kerhoon olen ajatellut joskus mennäkin, mutta ainakaan tulevalla viikolla en taaskaan sinne pääse, kun tuppaa aina olemaan keskiviikko aamupäivällä muuta menoa ja jää kerhoon menemättä.
Toisaalta siinä on kyllä sekin, että minä olen yksin tässä tän asian kanssa, kaverilla on mies, elikkä lapsen isä, joka sitä lasta noihin kerhoihin kuskaa tai sitten isovanhemmat.
Mutta pitää varmaan repäistä ja mennä tuonne seurakunnankerhoon joku kerta.