Pitäisikö veronpalautus jo näkyä tulevana maksuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="linnea";27643677]No varmaan ESIM siksi, että monet täällä saavat esim Kelan tukia, joiden ennakonpidätykseen ei voi itse vaikuttaa. Taas yks torvi, jonka pitää saada oma näsäviisaus kuulumaan kun ei varmaan muuten saa päteä... :)[/QUOTE]
No niinpä! Ja miksiköhän siitä ei sitten pidätetä tarpeeksi, koska jo toisen kerran joudun maksamaan lisäveroja?!
pulling_your_hair_out-875.gif

[QUOTE="linnea";27643677]No varmaan ESIM siksi, että monet täällä saavat esim Kelan tukia, joiden ennakonpidätykseen ei voi itse vaikuttaa. Taas yks torvi, jonka pitää saada oma näsäviisaus kuulumaan kun ei varmaan muuten saa päteä... :)[/QUOTE]

No kyllä se kelpaa verokortti kelallekin. Kerropa, minkä etuuden verotukseen ei voi toimittaa muutosverokorttia.

Tää oli paras! :D Muita haukut torviksi, kun itse et tiedä asioiden oikeaa laitaa :D KELA:n tukien ennakonpidätyksiin voi vaikuttaa ihan yhtälailla kuin muihinkin tuloihin. Senkus vaan tilaa muutosverokortin ja toimittaa sen KELA:lle. Yksinkertaista ja helppoa. Ei kannata lähteä pätemään, jos ei tiedä edes perusjuttuja :D

Veronpalautukset tupsahtavat tileille
Keskiviikko 5.12.2012 klo 01.30 (päivitetty klo 06.55)

Verohallinto maksaa veronpalautukset pankkitileille tänään.

Aiemmin rahat ovat olleet tileillä puolenyön jälkeen, mutta tällä kertaa ne voivat tulla myöhemmin. Rahojen kuitenkin luvataan olevan tileillä päivän kuluessa.

Yhteistyössä