Niin, tässä voi olla myös se takana, ettei halunnut sinua kutsua (syystä että raja on vedettävä johonkin), eikä sitten halunnut tiedottaa siitä naimisiinmenosta sen kummemmin, vaan ajatteli että saat tietää ajallasi ja/tai asia tulee luonnollisella tavalla julki.
Minulle kävi niin, että kaveri joka oli aina sanonut, ettei halua lisää lapsia (hänellä oli yksi). Minä taas kärsin sekundaarisesta lapsettomuudesta, eli kävimme usean vuoden ajan lapsettomuushoitoja yms. kunnes lopulta päätimme lopettaa yrittämisen (minullakin on oma lapsi). Tämä ystäväni luki blogiani ja olimme yhteydessä myös sähköpostitse useasti (asumme eri paikkakunnilla 500km päässä toisistamme). Kerran sitten tulin kotikaupungissani vastaan tätä ystävääni - hän oli tullut toisen kaverinsa polttareihin kaupunkiin kertomatta asiasta minulle mitään. Yllätys oli ensinnäkin suuri, että hän tuli kaupungilla vastaan ja vielä suurempi, että hän oli 8:lla kuulla raskaana... Tunsin oloni kyllä todella kurjaksi. Hän oli ollut todella intensiivisesti mukana elämässäni, koska luki tuota suljettua blogiani, jossa kerroin kaiken elämästäni ja tuntemuksistani. Ja hän ei ollut voinut edes vihjaista, että halusi sittenkin lapsen...