Pitäiskö huomenna viedä poika lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Yskä kestänyt kohta viikon, kuumetta ollu kolme päivää, tänään ei enää ole. Mutta toi yskä, se on ihan kauhee, tuntuu että poika oksentaa kun se yskii niin voimakkaasti. Nukkuu kyllä yön yskänlääkkeen voimalla, mutta yskii silti.
Ja tuo vuoden vanha on pari yötä ja päivää yskiny, mutta sille ei oo mitään lääkettä...
Niin et meniskö huomenna lääkäriin, vai ootetaanko että toi menee ohi itekseen?

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Me käytiin eilen ku oli kolmatta päivää yli 39 kuumetta ja kamala yskä. Korvissa molemmissa tulehdus edelleen, että onneks käytiin...

Sinäkös se eilen kyselit lääkäriin menosta?Hyvä että kävit,saitteko taas antibiootti-kuurin?

minä se olin juu. saatiin joku aivan eri tyyppinen ja mulle täysin outo kuuri. jos ei toi nyt ala tehoomaan niin korvalääkärille pitää mennä.

meillä on kans tuota kuumetta vaihtelevasti ollu ja kauhee limayskä, räkä valuu nenästä ja silmät vuotaa. Toissa yönä meinas pikkunen tukehtua yskään, vein suihkuun ja oksensi siellä veristä limaa. Joten kuten nukku yön. lääkäri kuunteli keuhkot, siellä ei kuulunut mitään. Sitten mainihti että liian helposti nuhaan annetaan antibioottia, mutta nyt oli aihetta kun kumpikin korva tulehtunut.. Tässä viikon yöt valvoneena oottelen lääkkeen tehoamista.

Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:
eipä sieltä apua taida löytyä, nyt on sitkeetä yskää liikkeellä, joka voi kuulema kestää viikkoja ja jopa kuukausia. mut jos kuume uudestaan nousee, tai herkee nukkumasta öitään, niin sitten veisin
Näin mäkin ajattelin, mutta menin kuitenkin. Keuhkoputkentulehdus kaikilla kolmella ja mulla itselläni.

Kannattaa seurailla sitä kuumetta, jos vielä nousee ni sit veisin. Meillä oli pojalla ekana ihan järkyttävä yskä, sit siihen lisäks tuli kuume joka kesti 5 päivää sit laski ja taas nousi. Käytin lääkärissä ni kehkoputken tulehdus oli siellä, nyt läääkettä syöty kaks päivää ni loppu kuume ja yskä :)

Pitkittynyt yskä on usein merkki korvatulehduksesta. Eikä välttämättä ole kuumettakaan. Mä veisin lääkäriin, jos yskänlääkkeestä huolimatta yskii öisin. Ja korvatulehdus ei välttämättä ole kipeä...

Yhteistyössä