Pitäiskö ilmoittaa jonnekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
kun yks sairaanhoitajaopiskelija kertoi aika järkyttäviä asioita. alkoi oikein pelottaa että jos ne pitää paikkansa niin tää henkilö on aivan väärälle alalle menossa. :|

kertoi että oli kerran hoitanu yhtä potilasta joka oli tullu leikkauksessa ja oli letkuja jne niin oli ihan pihalla ku oli heränny nukutuksessa ja putos sängystä lattialle ja letkut lens ja se tuleva hoitaja ei osannu muuta tehä ku nauraa kun oli niin haussun näköistä.

ja kerran se ja sen kaveri piti laittaa joku letku kiinni johonkin potilaaseen muttei saanu sitä kunnolla kiinni niin jätti se irrallaan ja mietti että jos joku kysyy niin ne sanoo että se potilas on ite repiny sitä letkuu pois. :o :o :o

näin siis kertoi ja olin ihan suu auki.....

ihan mahdollista. Hoitoalalle hakeutuu ihmisiä, jotka itse vaatisi hoitoa. En vaan tiedä miten kertoisit asian, jottei asia käänny päälaelleen että sinä panettelet ja se opiskelija onkin tosi hyvä ja sinä vaan kade...

Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
ihan mahdollista. Hoitoalalle hakeutuu ihmisiä, jotka itse vaatisi hoitoa. En vaan tiedä miten kertoisit asian, jottei asia käänny päälaelleen että sinä panettelet ja se opiskelija onkin tosi hyvä ja sinä vaan kade...

no kun mä en edes tunne tätä ihmistä. kaveri kyllä. satuin olee samassa "mestassa" tän kaa about kk sitten.

Jos oikeesti oot huolissas niin soita sinne sen koululle ja kysy onko siellä opiskelijoilla yleisestikin vastaavaa käytöstä...Ja kyllä. Opiskelijat on yksin mitä hankalimmissa tilanteissa...ei niissä tosin toimia tarvi/saa.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Eikös ne laidat yleensä nosteta ylös,varsinkin kun tiedetään kuinka korkeita ne sängyt on :headwall:

no se selitti että se oli niin tokkurassa että se alkoi riehuu ja hyökkäs alas sieltä. emmä tiiä..ku en oo alan ammattilainen. noi stoorit oli vaan aika hurjia jos pitävät paikkaansa.

Yhteistyössä