Pitäiskö jotenkin muistaa anoppia...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Linda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Linda

Vieras
Anopilla ensi lauantaina 60-vuotiskemut ja samalla juhlitaan 40-vuotishääpäivää, joka anopilla ja apella on oikeasti vasta juhannuksen aikaan. Jo etukäteen juhlia on suunniteltu pitkään ja hartaasti ja ovat kuulemma tosi hienot juhlat.
Nyt on vaan se tilanne, että mieheni lähti hiljattain työmatkalle Kiinaan ja on siellä kahdeksan kuukautta. Minua + neljää lastamme ei ole juhliin kutsuttu, ilmeisesti sen vuoksi kun mies tietenkään juhliin pääse ja neljä alle 8-vuotiasta saisi anopin hienot juhlat sekaisin.
Nyt sitten mietin, että pitäiskö kukkakaupan kautta edes onnittelukimppu lähettää, soittaa vai miten onnitella - vai olla niinkuin ei juhlista olisi koskaan kuullutkaan. Anoppi ei ole niistä nimittäin minulle mitään ikinä maininnut ja appivanhemmat asuvat meistä 380 km:n päässä. Miehen siskolta olen kuullut juhlien järjestämisestä. Mites tekisitte?

mä oon niin pikkusielunen et en muistais mitenkää :whistle:

muoks.tai riippuu miten läheinen anoppi olis lapsille,jos läheinen,niin lasten nimissä voisin lähettääki jotai.. tyyliin lasten askarteleman kortin :D

Minä saattaisin olla niin ilkeä, että juhlien jälkeisenä päivänä soittaisin ja onnittelisin ja kertoisin KUULLEENI, että teillä oli siellä oikein juhlatkin. Minusta miehesi poissaolo ei ole mikään syy olla kutsumatta sinua ja lapsia juhliin.

Itse lähettäisin ison kimpun kukkia ja soittaisin lasten kanssa heti aamutuimaan oikein lämpimän onnittelupuhelun. Lasten tekemä kortti ei lauantaiksi perille ehdi, mutta tokihan mummon synttäripäivä pitää jotenkin muistaa. Varsinaisista illan juhlista tai hääpäivän vietosta en puhuisi mitään, koska anopillesikin ne näyttävät olevan vaikea paikka, olisihan hän muuten niistä sinulle kertonut. Anoppisi toimii tässä asiassa ehkä hieman lapsellisesti, mutta juuri silloin pitää itse toimia kuin Käytöksen kultaisen kirjan sääntöjen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mä oon niin pikkusielunen et en muistais mitenkää :whistle:

muoks.tai riippuu miten läheinen anoppi olis lapsille,jos läheinen,niin lasten nimissä voisin lähettääki jotai.. tyyliin lasten askarteleman kortin :D

Mä peesaan sua!

Oletkos varma ettei anoppi halua teitä juhliinsa, jos on sivu mennen miehelles maininnut ja miehesi on sitten unohtanut asian. Itse sopisin miehen kanssa miten hänen äitiään muistetaan, voihan olla että olette jo jossain "kimppa" lahjassa mukana. Jos näin ei ole, kyllä jotenkin muistaisin ja saattaisinpa jopa anopille soittaa ja kysellä hieman juhlista.

Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Minä saattaisin olla niin ilkeä, että juhlien jälkeisenä päivänä soittaisin ja onnittelisin ja kertoisin KUULLEENI, että teillä oli siellä oikein juhlatkin. Minusta miehesi poissaolo ei ole mikään syy olla kutsumatta sinua ja lapsia juhliin.

Näin just! minä toimisin kans

Yhteistyössä