K
kahden vaiheilla
Vieras
omat muksut ja kaverin lapset leikkii paljon yhdessä ja on samassa koulussakin. oma tyttö on monta kertaa kertonut että taa kaverin lapsi valehtelee, kertoilee ihan ihmeellisiä keksittyjä tarinoita mm. että joku niiden luokkalainen on kuollut. siis ihan mitä vaan juttuja, ilmeisesti saadakseen huomiota. tää tyttö valehtelee myös mulle ja mun miehelle meillä kyläillessään ihan päin naamaa, väittää jonkun meidän lapsista tehneen jotain kiellettyä mitä on todellisuudessa tehnyt itse.
nyt mä mietin että pitäiskö noista jutuista jo kertoa lapsen vanhemmille vai puutunko sillon vaan asiaan mikä ei mulle kuulu? ite haluaisin kyllä tietää jos oma lapsi juttelee kylillä ihan mitä sattuu, mutta kaikki ei tietysti ajattele samalla tavalla. mitäs te tekisitte tässä tilanteessa?
nyt mä mietin että pitäiskö noista jutuista jo kertoa lapsen vanhemmille vai puutunko sillon vaan asiaan mikä ei mulle kuulu? ite haluaisin kyllä tietää jos oma lapsi juttelee kylillä ihan mitä sattuu, mutta kaikki ei tietysti ajattele samalla tavalla. mitäs te tekisitte tässä tilanteessa?