Pitäiskö mennä verikokeisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Siru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Siru"

Vieras
Tajusin tässä yks päivä, että mun edesmenneellä miesystävällä oli c-hepatiitti.
En ajatellut sitä asiaa silloin, ja aika ristiriitaista tietoa on netissä nuista tartuntatavoista. Ei siis käytetty kortsua ehkäisynä. Aikaa tästä on jo muutama vuosi.
No, tuskin mulla sitä on, mutta sit ois ainakin varma asiasta.

Saako ennen synnytystä veritankkausta tai jotain jos on matala hemoglobiini? Pelkään etten jaksa synnyttää kun olen niin aneeminen. Hb ollut jotain 100 raskauden puolivälistä saakka ja rautalääkkeet ei siihen paljonkaan vaikuta. Mahtaa olla heikko olo sitten synnytyksen jälkeen jos se tästä vielä laskee. Onko muita jotka on lähtenyt synnyttämään alhaisella hemoglobiinilla?

[QUOTE="vieras";26544411]Saako ennen synnytystä veritankkausta tai jotain jos on matala hemoglobiini? Pelkään etten jaksa synnyttää kun olen niin aneeminen. Hb ollut jotain 100 raskauden puolivälistä saakka ja rautalääkkeet ei siihen paljonkaan vaikuta. Mahtaa olla heikko olo sitten synnytyksen jälkeen jos se tästä vielä laskee. Onko muita jotka on lähtenyt synnyttämään alhaisella hemoglobiinilla?[/QUOTE]

sori tää tuli väärään paikkaan :D

Suosittelen. Itse sain tartunnan suojaamattoman seksin välityksellä. Vaikka se onkin tyyliin 3% riski saada seksistä niin jos oikein paska tuuri on, niinkuin minulla, se voi tarttua. Toki todella, todella harvinaista. Ja minulla ei ole huumetaustaa, eli sitäkään kautta se ei ole voinut tulla.

Yhteistyössä