O
olenko?
Vieras
Poika on 2,7v ja uhmaikää pukkaa ja kovasti... Huutaa joka asiasta mikään ei kelpaa kaikkeen on vastaus ei. ei sämpylää, ei housuja, ei ruokaa ei nalkä, ei potalle ei sitä ei tätä. on jo jonkin aikaa ollut tällaista, välillä on sitten hyviäkin päiviä. Mulla on varmaan joku kevät väsymys, tuntuu että pää hajoo enkä jaksais väitellä joka asiasta. Miehestä ei hirveesti ole apua kun se on aina töissä. Kovasti kyllä yrittää auttaa kotona ollessaan. Joka toinen viikko mies illassa joka toinen aamussa. Iltaviikot ahdistaa mua ihan hirveest. Mies on silloin töissä n.klo 15.00 - n. klo 03.00 herää joskus 11 aikaan. Ilta viikolla minä hoidan pojan ja mies ei juurikaan näe lasta. Aamu viikolla on töissä n.klo03.00-n.klo15.00 ja aamuviikollla on myös lauantain töissä. Minä teen kolmivuoro työtä 3-5 päivää viikossa (olen osittaisella hoitovapaalla.) Töissä aina kauhee kiire ja pomo vaan kettuilee kiitokseksi. Yksityinen yritys... Pitäiskö mun todella jaksaa? Olenko huono äiti kun jaksa kotona mitään? Ihana mies minulla, en todellakaan syylistä häntä mistään. Kaikkensa yrittää kotona, että minä jaksaisin paremmin, mutta en vaan jaksa.