Pitäiskö mun osata vaatia jotain, vai mitä..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Mä kävin labrassa verikokeissa, koska maha on kutissu jo kuukauden ihan mielettömästi. Ne ei ottanu mitää maksaarvoja, vaan pelkästään jonkun joka liittyy johonkin jos olis kissa, vaikka meillä ei ole..
Mun maha kutiaa siis ihan mielettömästi, mä en kestä, yöllä ei saa nukuttua ja päivisin muuten tosi tukala olo. Raapia on pakko, mut kun vähän raapii, niin on verillä maha. Ja kutinaan ei auta rasvat eikä talkki, eikä kutina johdu siitä että maha venyy, koska siitä mistä kutiaa (ala maha) ei mulla maha ole kireä, vaan on löysää. Pitäiskö mun nyt osata vaatia jotain, vai mitä mun pitäis tehdä...?
Rv 39+3

Hmm. Raskausmyrkytyksen oireet on mielestäni kämmenien kutina, ei siis muun ruumiin... Näin ainakin mulle sanottiin. Jos susta tuntuu että jotain on vialla niin VAADIT tutkimuksia, kyllä sen usein itse tietää parhaiten. Mitä rasvoja olet kokeillut? Bepanthen? Hydrocortison? Kortisonin pitäisi auttaa, paitsi että sitä ei voi laittaa rikkinäiselle iholle. Pesetkö / huuhteletko ihoa usein? Joku pesu-, tai huuhteluaine mikä kutittaa vaatteissa?

Yhteistyössä