Pitäiskö mun puuttua vai antaa olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
ex anoppi dokannu kuukauden ja 14 vuotias poika hällä siis miehen veli..
soskun suurennuslasin alla ollut koko elämänsä on alkkis,nyt vaan taas mopo karannut käsistä ja jättäny töihin menemättä yms..tota poikaa ei enää näytä haittaavan äitin rällästys,ennen sai raivareita yms.se vaan et mutsi hakenut ainakin kerran tolle pojalle alkosta juotavat..mietin vaan et onkohan järkee edes enää puuttua kun sossu käy päähän taputtamassa vaan sie :/ ..

Ehdottomasti puututtava se on sun velvollisuus.Tiedän itse alkoholistin tyttärenä missä helvetissä itse asuin .Onneksi minusta kasvoi fiksu nainen joka ajattelee omilla aivoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ehdottomasti puututtava se on sun velvollisuus.Tiedän itse alkoholistin tyttärenä missä helvetissä itse asuin .Onneksi minusta kasvoi fiksu nainen joka ajattelee omilla aivoillaan.
Olen tähän asti puuttunut..se on tosi asia et käyvät sie päähän taputtamassa akkaa..juu saa nähdä mikä tosta pojasta tulee kun tulivehkeillä leikki ennen yläastetta polttaen huonettaan ja tuhos kämpässä tavaraa,oli joskus 6kk meillä sijotettuna JA SEN MUTSIN ANNETTIIN JATKAA JUOMISTA 4kk ennenku pistettii meteli et mulla on omatkin lapset ettei tää nyt voi ihan näin mennä..

Oletko kysynyt pojalta haluaisko esim nuorisokotiin siellä saisi ainakin tukea jota kotoonta ei saa.Toi on varmasti todella turhauttavaa mutta muista sä et kykene kaikkeen sinäkin vain olet ihminen ja sinullakin oma elämäsi.perheesi.Ja sinun muistettava pitää heidät turvassa.

Yhteistyössä