PITÄISKÖ OLLA TYYTYVÄINEN VAI HUOLISSAAN?!?!?raskaustesti + ja mahassa tuntuu kuin menkat alkaisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
testi näytti positiivistä kaksi viikkoa sitten,silloin ei ollut mitään oireita....Nyt alkanu mahassa tuntua menkkamaista jomotusta,viikoista ei aavistustakaan:/
Taasko keskenmeno ja mankat alkamassa vai ihan normaalia alkuraskaudessa....

jomotus on hyvä asia..tai ainakin mulla on ollu. Keskeytyneeseen keskenmenoon päättyneessä raskaudessa mahatuntemukset loppuivat melko äkisti (niillä main kun alkio oli kehityksensä lopettanut rv 8+6). Nyt otin kaikki vihlonnat ja jomotukset kiitollisena vastaan, ne kertoi mulle että jotain siellä tapahtuu koko ajan :)

tsemppiä odotukseen :hug:

Mulla myös oli menkkamaista jomotusta ihan alusta asti ja todella pitkälle raskautta.. Oikeastaan vaan puolivälissä olo oli kohtalainen ja sitten alkokin taas jomotukset ja harjotus supparit :D Eli ei syytä huolestua pelkästään menkkajomotuksen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Mulla ollut tota kaikissa kolmessa raskaudessa ja normaalia on mulla ainakin ollut.

paljonko ollu viikkoja?Mietin vain kun noista mun viikoista ei tietoakaan,vasta 2vkon päästä uä.

3+0 oli ekat kivut ja oiskohan edellisyönä ollut viimeksi, viikkoja 5+5. Ultrassa oltiin runsas viikko sitten ja siellä kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja yx:
koska sulla on ollu viimeiset menkat? Onko sulla pienintäkään hajua viikoista??

Menkkoja ei ole edellisen synnytyksen jälkeen tullu,tyttö nyt 8kk.Viikoista ei mitään hajua,veikkaisin jotain 5-8 välillä....

Uusimmat

Yhteistyössä