Pitäiskö ottaa äitiyspakkaus vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottaja

Vieras
Kolmatta odotan ja mietiskelen tässä. Vaatetta on kyllä aika lailla eli periaatteessa en sitä tarvitsisi. Ensimmäiselle olen pakkauksen vaan ottanut ja kaikki ne vaatteetkin on tallessa ja suht hyvässä kunnossa. Toisaalta tekisi mieli ottaa kun olen niitä kuvia selaillut mutta taas toisaalta jos ottaisi sen rahan, voisi ostaa muutaman itse valitseman kaupasta, muutenkin kun tykkään ostella vaikka ei olisi tarvettakaan ;)
Mitä mieltä? Tai miten itse olette toimineet, etenkin seuraavien lasten kohdalla?

Mie en ottanu ensimmäisellekään kun sain vanhojen pakkausten tavaroita muilta. Päätin etten kestovaippaile ja kestovaipat taitaa kahmaista aika ison osan pakkauksen arvosta. Ostin sitten sillä sadallaneljälläkympillä turhan ihania vaatteita. :D

Alkuperäinen kirjoittaja merili:
Mie en ottanu ensimmäisellekään kun sain vanhojen pakkausten tavaroita muilta. Päätin etten kestovaippaile ja kestovaipat taitaa kahmaista aika ison osan pakkauksen arvosta. Ostin sitten sillä sadallaneljälläkympillä turhan ihania vaatteita. :D

Tota mäkin vähän mietin, kestovaippoja. Vaatteiden määrä kun niiden myötä vähenee... Enkä myöskään ajatellut niitä käyttää. Voi olla että päädyn samaan, eli otan rahat ja ostan kaikkea ihanaa :)

mä otin ekalle pakkauksen ja tokalle odotan just rahaa. 140e saa alesta nyt melko kasan vaatetta. varsinki pientä saa jo koko vauva ajan tarpeiks. saatikka sit et rakastan kirppareiden kiertelyä..

samaa tässä itsekkin mietin kun kolmatta odotan...otin vain ensimmäisellä ja se oli vuonna 2001 että aikaa on kulunut mutta toisaalta laskin mitä tarvitsen ja ne saan ostettua sillä rahalla mitä paketista saa 140e. tuleehan siinä paljon ylimääräsitä mitä ei sitten enään tarvi mukana. taidan ottaa rahana kun en ole minäkään innostunut noista kestovaipoista töissä niitä saanut vaihdella parille lapselle.